Ik zat te google en toen kwam ik dit tegen
www.gratiskados.nl/index.php?ref=17346, je kon dus kiezen uit een gratis cadeau als je een antenne booster zou bestellen ik dag eerst dat ut onzin was, maar nu hep ik al een laptop en een psp ontvangen. Weet iemand hoe ze die cadeaus betalen
20 november 2005 18:13
pcfreaky
ja beetje raar ja :P ^o) ik weet niet maar ik zou 't niet zo vertrouwen
ik heb eens op de site gekeken ja maar er staat ook dat je laptops enz..enz.. kan krijgen best raar vind ik
20 november 2005 18:36
Maar ik, hep hier thuis wel een laptop en psp ontvangen.
20 november 2005 18:42
rax
thomj zei op: 20/11/2005 - 18:42[quote]Maar ik, hep hier thuis wel een laptop en psp ontvangen.[/quote]
hoe lamg heb je daar dan op moeten wachten?
Als je daar zo een versterker koopt dan betaal je ?20.
Die versterker zal iets van ?0,50 ofzo waard zijn.
Als er vervolgens 50 van die versterkers besteld zijn is dat 50*20=?1000.
Dan hebben ze genoeg geld om zo een tv ofzo te geven aan diegene bovenaan de lijst
20 november 2005 18:45
blacksorcerer
Pure oplichterij,
je kan geluk hebben zoals Thomj als je aan begin van die rij staat,
maar verder raad ik het echt niet aan om aan zoiets deel te nemen ^o)
20 november 2005 18:47
Ja maar je begint sowieso onderaan en als er dan weer nieuwe klanten komen stijg je weer een paar plaatsen, ze zeggen op hun website dat de sponsors het betalen en mijn neef heeft er owk aan meegedaan en een ipod ontvangen.
20 november 2005 18:50
pcfreaky
maar je kan toch kiezen he wat je krijgt en dan vind ik een laptop en een ipod of een lcd scherm een gsm wel een verschil he
20 november 2005 19:34
ja, dah vin ik owk, maar een hoe duurder cadeau je kiest, hoe langer het duurt voordat je hem op gestuurd krijgt.
20 november 2005 19:36
jaerock
Er zijn een paar slim er vroeg bij geweest, meerdere van die antenne's besteld en staan overal bovenaan. Iedereen die nu nog aanmeldt is kansloos bezig, leuk voor de snelle jongens (als dat niet gewoon wat vriendjes van de bedenkers zijn)
Ik zie dat niemand het trouwens nog bij naam heeft genoemd, maar dit heet dus gewoon een piramide spel
20 november 2005 21:17
keitaro
Wel, opzich, het ziet er vertrouwd uit. En zo'n booster is ook altijd wel makkelijk.
Ik ga er over zitten broeien, mss schaf ikzo'n ding wel aan met een ipod ofzo :P.