Ik stond ook onderaan en na een tijdje kreeg ik die laptop en hep ik nog een keer meegedaan, toen kreeg ik de psp. Ik begon bij allebei helemaal onder de lijst, en bij de algemene voorwaarden staat dat het geen piramide spel is een er staat een certificaat bij.
21 november 2005 07:49
deadlock
maar krijg je bij iedere bestelling een kado
want als je 20 euro voor niets betaald.....
21 november 2005 12:03
ali
nou.. ik was een keer grap aan t uithalen op 1 april
ik stuurde van die gratis dvd's naar mn buurman! zijn adres telefoonnummer enzo opgegeven!
druk ik op klaar en dan komt er zn melding van: als u deze dvd-box thuis hebt ontvangen zult u ( bedrag) betalen anders stuurt u de dvd-box maar terug
ongeveer zoiets stond er toen
21 november 2005 13:20
Ja, je krijg bij iedere bestelling een kado naar keuze. www.gratiskados.nl/index.php?ref=17346
21 november 2005 13:38
thomasb
Gratis...?
Dat kan nooit goed zijn,zeker niet in nederland:p
21 november 2005 13:39
deadlock
moet je dan die 20 euro betalen of het volle bedrag
21 november 2005 14:05
20 euro.
21 november 2005 14:29
deadlock
en wat als ze geen kado?s meer op vooraad hebben???
21 november 2005 14:45
gerjan
als ik het goed begrijp krijgt iedereen als diegene bovenaan staat dus het cado wat hij heeft gekozen?
eigenlijk geloof ik hier niks van. straks heb je zon ding gekocht (waarj je niks aan hebt) en dan gaat opeens doe website weg en je hoort nooit meer ergens iets van.
zulk soort dingen vertrouw ik niet
dit is inderdaad geen piramidespel
Is dit een piramidespel?
Wat wij doen is volledig legaal. Deze website kan daarom niet geassocieerd worden met een piramidespel of een MLM (Multi Level Marketing). Ook kan deze website niet geassocieerd worden met een kansspel. Het is niet noodzakelijk om bezoekers en/of nieuwe klanten aan te brengen zoals bij een piramidespel of een MLM, je staat op de wachtlijst en ontvangt jouw kado gratis op het moment dat je bovenaan staat. Wij verkopen je een produkt, de Antenne Boosters en dus geen plaats op een lijst. Het gratis kado is onze manier om je te bedanken dat je een produkt bij ons hebt gekocht.
21 november 2005 16:27
Iedereen krijgt sowieso een cado, dat is zeker. Het kan alleen lang duren en als hin iet op voorraad is wacht je gewoon tot ze weer op voorraad zijn;)