Re: Ice mountain wallpaper
Topic gesloten
juni 2009
-
luke-11Deze wallaper is van Windows 7. En die staan allemaal al 3 keer op de site.... ;)12 juni 2009 07:27
-
nickkGeachte Luke-11,
Wij kunnen nooit allemaal in de gaten houden in welke build de wallpaper van Windows 7 zit of als hij er uberhaut in zit. Graag wil ik de links nog even als hij er dubbel op staat, want dan worden die gewoon verwijderd vanaf deze site (de eerste blijft, de anderen gaan weg).12 juni 2009 07:30 -
pctweakerDat spijt mij van die wallpaper. Ik zal voortaan even kijken bij de wallpapers. Maar het is moeilijk om dat te zien omdat er tien tallen wallpapers zijn.12 juni 2009 07:37
-
luke-11[quote=135817]
Spijten is natuurlijk een groot woord, maar ik wilde het effe kwijt:P12 juni 2009 13:19 -
nickkLuke-11, kan je ze nog even doorgeven?
[quote]Graag wil ik de links nog even als hij er dubbel op staat, want dan worden die gewoon verwijderd vanaf deze site (de eerste blijft, de anderen gaan weg).[/quote]
12 juni 2009 13:58 -
pctweaker@Luke-11, daar leer ik dan ook van. Wat ik altijd zeg: TweakWindows is behulpzaam en leerzaam.12 juni 2009 15:47
-
luke-11Hier de achrergronden die dubbel zijn:
True or False wallpaper
Sea wallpaper
Ice wallpaper
Yellow wallpaper
Er zijn er nogveel meer die dubbel zijn, want die kunnen bijvoorbeeld ook bij de Tools en dergelijke geupload zijn!
Is het geen goed idee, als je een wallpaper heb, en daar horen meerdere bij, dat je die bij de tools moet doen?! Of er komt een nieuwe categorie voor wallpapers waarmee je de wallpapers met een .zip bestand kan uploaden.12 juni 2009 21:14 -
pctweakerZijn er nog meer wallpapers van mij die dubbel zijn? Mag je gerust zeggen. Ik ben een beetje "blind" aan het uploaden. Mijn excuus hiervoor.12 juni 2009 21:25
-
nickk[quote]Is het geen goed idee, als je een wallpaper heb, en daar horen meerdere bij, dat je die bij de tools moet doen?! Of er komt een nieuwe categorie voor wallpapers waarmee je de wallpapers met een .zip bestand kan uploaden.[/quote]Na aanleiding van dit topic is voorgesteld als je meerdere van de zelfde reeks hebt het makkelijk is om deze in een 'pack' te doen en te uploaden bij Tools -> Losse Tools. Hopelijk krijgen we in de nieuwe versie van TweakWindows.nl de mogelijkheid om *.zip/*.rar te uploaden bij Wallpapers, dit is nu nog niet mogelijk.
Luke, kan je nog even aangeven met welke deze wallpapers dan dubbel zijn, want ik kan ze zo niet vinden die hetzelfde zijn ..12 juni 2009 21:27 -
erwin_w[color=blue][b]@Luke-11
Je hebt, nadat je dit topic gestart hebt, enkele malen een bericht geplaatst. Tussendoor zijn er een paar verzoeken geweest vanuit de Crew m.b.t. de locaties van de dubbele wallpapers zodat wij die kunnen verwijderen (indien nodig)
Helaas heb je hieraan niet echt gehoor gegeven en de links die je gaf geeft ons geen duidelijkheid.
Dus hierbij nogmaal het verzoek om duidelijke en correcte links te geven waar het om gaat.
Wij, als Crew, kunnen niet alles onthouden en terug vinden en er naar zoeken gaat ons te ver.
Dus graag even gehoor geven aan ons verzoek zodat wij verder behulpzaam kunnen zijn.[/color][/b]
Dan even een gewoon bericht, in de loop van tijd zijn er vele wallpapers geupload door de leden waarvoor dank vanuit de Crew.
Daarbij ontstaat er geheid een situatie waarbij er dubbele wallpapers geupload worden.
Daarbij het verzoek aan jullie allen dat als men wallpapers/tools/tweaks e.d. upload eerst even de zoekfunctie gebruikt om te checken of deze al aanwezig is (voor wallpapers doorloop dan even de categorie van de wallpapers op dubbele items)
Heeft iemand iets gemerkt van dubbele items geef dan even de link waarin zowel de eerste als de dubbele items in staan, dat helpt ons weer in het in orde maken van de items.12 juni 2009 22:14