Re: Ice mountain wallpaper
Topic gesloten
juni 2009
-
pctweaker@Erwin_w en @Luke-11, ik wil jullie best helpen met zoeken. In de laatste post van @Luke-11 ging het ook over mijn wallpapers en ik ben daar dus "verantwoordelijk" voor.12 juni 2009 22:21
-
erwin_w@Pctweaker, uiteraard is een uploader ten aller tijde verantwoordelijk voor hetgene wat men upload.
Maar ook jij bent een mens en die kan wel eens een foutje maken die je gemakkelijk over het hoofd kan zien, is ook niet erg.
Als je de dubbele items zelf kan verwijderen is dat grandioos maar als iemand dit ergens ziet dan is het wel zo makkelijk als er een directe link is, daarmee help men TW enorm om deze niet teveel te 'vervuilen' met dubbele items12 juni 2009 22:25 -
pctweakerDeze en deze wallpapers zijn dubbel.
Natuurlijk, niemand is perfect. Ik maak regelmatig foutjes. Dat is goed want van fouten leer je. En zoals @Luke-11 aangeeft, al die wallpaper die hij beschreef in zijn laatste post waren van mij.
12 juni 2009 22:31 -
erwin_wHelemaal gelijk in (y)
Ik heb de laatste versie van deze wallpaper verwijderd, bedankt voor de links.
Op deze manier kan iedereen een handje meehelpen om TW op te schonen.
Verzoek: mocht iemand dubbele items vinden gelieve dit dan maar te doen via een PM naar ??n van de Crew-leden (maakt niet uit wie) en geen topics hiervoor te starten.12 juni 2009 22:34 -
pctweakerDus alleen nog wachten op een reactie van @Luke-11?12 juni 2009 22:37
-
luke-11Ja sorry, ik had de PC uit staan, dus ik kon niet reageren.
Ik wil even melden dat ik hier niemand wilt afkraken enzo, en vooral PCtweaker niet, want je zegt ''iedereen maakt fouten'', hartstikke eerlijk hoor. Maar het is geen ramp ;)
Morgen heb ik weer tijd, want het is nu al 22:43 :| Dus dan ga ik effe verder kijken. Is het geen goed idee, dat ik de laatste 20 wallpapers van de windows 7 categorie download en in een .zip bestand doet, die ik later upload? Zo word het misschien gelijk wat geordert (Weet niet hoe ik het moet spellen:P)
En ik wil nog even een tip geven aan de mod's endergelijke:
Ik vind dat jullie heel erg professioneel overkomen, hartstikke super natuurlijk, maar het lijkt zo net alsof jullie alles zo heel erg serieus nemen ;)
Nou tot morgen weer dan he,
Groetjes Luke12 juni 2009 22:47 -
theshit1983Je kan ook gewoon een PM sturen naar de desbetreffende uploader.
Waarom worden en voor zulke kleinigheden toch weer topics gestart?
Er is door de crew ook al verteld in meerdere topics dat als je op en/of aanmerkingen hebt over uploads van leden dat je die dan kan PM'en naar de uploader.
En zo als je beter de topics leest en moeite neemt zulke punten in acht te nemen dat deze acties (in het algemeen) niet meer nodig hoeven te wezen.13 juni 2009 00:58 -
pctweakerDe afgelopen weken is er wel kritiek geweest op wallpapers. Ik weet niet hoe het een paar jaar geleden was.13 juni 2009 08:18
-
nickkTweakWindows.nl wordt de laatste jaren steeds groter en er komen steeds meer leden bij. Dit vinden wij (als staff) alleen maar beter dat we groter worden (Y).
Een paar jaar geleden was het nog niet zo druk op TW en waren er ook minder wallpapers (nieuws/tweaks e.d.). Je krijgt dan op een gegeven moment te maken dat je dezelfde wallpapers (nieuws/tweaks e.d.) krijgt. Hier krijg je gewoon mee te maken en dat jullie ons een handje helpen om dit op te zoeken is alleen maar beter (Y).
Wat Theshit1983 en Erwin_w al zeiden, de volgende keer even via PM naar een Mod/Admin, zodat er geen topic over komt ;)13 juni 2009 08:28 -
erwin_wIk wilde toch even reageren op de tekst van Luke-11
[quote]En ik wil nog even een tip geven aan de mod's endergelijke:
Ik vind dat jullie heel erg professioneel overkomen, hartstikke super natuurlijk, maar het lijkt zo net alsof jullie alles zo heel erg serieus nemen[/quote]
TweakWindows is in de laatste jaren aardig gegroeid en doet niet onder aan andere belangrijke forums en communitie-sites.
In deze jaren is TweakWindows ook wel professioneel geworden en dat behoort dan ook professioneel begeleid te worden en daarbij hoort ook het 'serieus zijn' bij.
Als wij dit niet zouden doen dan zou het in korte tijd gedaan zijn met TweakWindows en zou al het werk voor niets zijn geweest.
(er zijn forums waarbij men bij bosjes worden gebanned omdat er weinig gedaan wordt aan moderatie en zover moet het niet komen.)
Zoals je al in de jaren hebt kunnen vernemen was het ook wel nodig om serieus te moeten zijn maar uiteraard zijn wij op sommige punten schappelijk. Ik moet zeggen dat het nu weer redelijke goed gaat en wij minder hoeven te reageren zoals voorheen, dat doet ons en andere leden natuurlijk goed.
Laten we het ook zo proberen te houden.
Soms zien leden de Crew als boe-mannetjes maar de Crew probeert ,in zo goed mogelijke lijnen, TW in orde te houden.
Dat kan soms als 'vervelend en serieus' overkomen maar ook wij kunnen niet anders (is al genoeg over bekend dus ik zal dat niet weer vermelden)
Dus dan begrijp je ook onze insteek hierover.13 juni 2009 12:50