Oke, dan zal ik hem donderdag downloaden. Kijken wat de veranderingen zijn.
27 mei 2009 07:48
nickk
De verbeteringen zijn o.a. Windows Vista Feature Pack for Wireles, bluetooth 2.1-ondersteuning, kan data naar blu-ray-recordables worden weggeschreven en de zoekopdrachten moeten ook sneller verlopen.
Niet iedereen zal al deze aanpassingen gaan merken, waarschijnlijk zal het besturingssysteem ook sneller werken maar dat hoeft ook niet iedereen te merken ;).
27 mei 2009 07:56
pctweaker
Dus als ik het goed begrijp: Zeker de moeite waard. Ik vind dat Windows Vista vergeleken met Windows 7 slomer is. Windows 7 is voor mij meer: Even snel op de computer. En Windows Vista: Ik ga werken of gamen.
27 mei 2009 07:59
nickk
Alle Service Pack's zijn de moeite waard om te downloaden (lees: gratis te downloaden!!) en te installeren, naar een verloop van tijd wordt dit ook gewoon aangeraden. Ook in een SP zitten patches\bugfixes die eerder zijn uitgekomen voor Windows Vista.
[offtopic]Windows 7 is een 'afgeslankte' versie van Windows Vista, dus zal het apart zijn dat 7 slomer is dan Vista ;)[/offtopic]
27 mei 2009 08:03
pctweaker
Zeker Windows Vista Service Pack 1 was een succes. Maar dat is meestal bij een eerst SP.
27 mei 2009 08:04
nickk
Wat Service Pack 1 bracht voor Windows Vista was voor velen 'geweldig', veel problemen werden opgelost en/of aangepast. Wel moest hij er eerst opstaan want bij vele'n/sommige'n verliep de installatie niet goed (met soms alle gevolgen voor dien).
27 mei 2009 08:09
bramt
Nergens problemen mee gehad toen..., maar hoop dat SP2 hem ook n?t ietsjes sneller maakt.
27 mei 2009 08:10
easyboarder
Ik zie in Vlite geen optie om een SP te slipstreamen.. Dit vind ik raar want ik heb het eerder ook gedaan met SP1.. of moet ik daarvoor Vista draaien?