SP2 geinstalleerd op me laptop en tot nu toe nog weinig van gemerkt, werkt allemaal even snel en nog geen grote veranderingen gemerkt.
Misschien ook wel beter, kon ook andersom zijn dat niks meer werkte e.d.
27 mei 2009 11:24
bramt
@ Masterwillems : waarom heb je niet tot morgen gewacht? dan is de nederlandse versie er... of draai je nu ook al een engels versie?
27 mei 2009 11:41
nickk
[quote=135236]Masterwillems heeft de Engelse versie van Windows Vista, maar dat staat volgens mij niet in zijn Hardware Profiel.
27 mei 2009 11:48
igor
Nou, ok. Dan wacht ik nog even tot donderdag met het downloaden ervan.
Er zou 'Windows Vista Feature Pack' in zitten? Wat houdt dat precies in? Ik heb wel gelezen dat de zoekfunctie beter zou zijn geworden, maar behoord dat tot de 'Windows Vista Feature Pack'?
27 mei 2009 13:42
masterwillems
[quote]Er zou 'Windows Vista Feature Pack' in zitten? Wat houdt dat precies in?[/quote]
Als je Windows Vista Ultimate hebt, heb je de beschikking tot andere geluid schema's, extra spelletjes en dreamscene. Dat is de Windows Feature Pack.
27 mei 2009 13:44
nickk
Momenteel wordt er ook gespeculeerd dat de Nederlandse Service Pack 2 pas over 2 weken beschikbaar komt, het is dus nog even afwachten als hij er echt morgen wel is ;).
27 mei 2009 13:54
pctweaker
Inderdaad. Ik hoop dat hij morgen komt. Maar ja, anders gewoon even wachten.
27 mei 2009 13:56
masterwillems
Hmm, ik starten vandaag me laptop op en ik kan Windows Live Messenger niet opstarten. Ook niet er vanaf halen via de un-installer. Word ff Troubleshooting :P.
28 mei 2009 09:23
joulz
@ Masterwillems...
Ik heb precies het zelfde probleem gehad op mijn notebook.
Ik heb Your-Uninstaller gedownload en hem daarmee verwijderd en hierna weer opnieuw g?installeerd... werkt nu als een zonnetje ;)