[quote=132689]
Dit is ongeveer al 2 jaar bekend ;)
12 april 2009 01:05
wesley123
ik heb zelf echt een hekel aan vista, het is uiteindelijk echt een flop geworden, zelfs bill gates heeft gezegt dat vista waardeloos was dus dat zeg tmij genoeg.
Aan vista klopt iets heel er gniet, mijn moeders pc liep vast toen ze het logboek wou bekijken wat al geopend was, er hoefde niks meer te gebeuren maar de aplicatie loopt vast.
Verder klaagt het UAC al voordat je uberhaupt iets hebt gedaan, windows vista is echt een flop geworden, zelfs met het admin account meot je dingen nog extra als admin uitvoeren, daar snap ik de logica niet van aangezien je al admin bent. Ik hoop dat windows 7 stukken lichter word.
12 april 2009 01:34
kyentei
Je praat heel globaal over vista met argumenten die allemaal al geweest zijn. Ook windows XP had her en der haar kuren en kon ook vast lopen. Dat het logboek bij 2maal openen vast loopt is op mijn pc niet het geval.
Bill Gates vond Vista misschien een flop (Wat ik mij slecht kan voorstellen, dat zal wel iets zijn wat je via-via gehoord hebt) en daar loop je mooi achteraan. Richard Stallman zegt dat je beter op Linux kan werken en dat doe je tot dusver ook nog niet. Je neemt dus alleen slappe argumenten die in je eigen voordeel werken.
Uiteraard zijn er bij applicaties die zich dieper in het systeem integreren administrator rechten nodig om uit te voeren, en dan heb je wat om over te zeuren. Maar dit maakt het ook voor virussen een stuk lastiger om zichzelf uit te kunnen voeren. Want als je dit niet had was je wel aan het klagen over de slechte beveiliging.
Tevens is UAC via een simpele handeling uit te schakelen en ben je overal van af.
Kortom, je argumenten zijn slap, gebaseerd op de meningen van anderen (je komt tenslotte ook met argumenten van anderen) en je denkt niet na bij overige factoren (Voldoet de computer van je moeder wel aan de vereiste specificaties?; Oh, nog iets om over te struikelen, vista is zwaarder! Maar hey, neem ook de verschillen tussen windows 98 en XP eens door, daar zit ook een groot verschil tussen.)
Als mensen maar wat te klagen hebben zijn ze blij.
12 april 2009 02:23
stimo
Maar ik bedoel in ik zie helemaal geen verschil tussen in game screenshots van COD5 met de mijne met xp en tussen die van de gene die vista heeft.
12 april 2009 10:14
easyboarder
Dat komt omdat COD5 helemaal geen ondersteuning biedt voor DX10 ;) pas met DX10 games zul je verschil zien.
12 april 2009 13:02
mzq9300
[quote=132691]
Misschien dat je moeder een snelle pc moet kopen?
Met mijn systeempje heb ik nooit last van vastlopers, altijd supersnel.
Trouwens, via een hack kan je dx10 onder xp werkend krijgen.
12 april 2009 18:52
kyentei
Mzq9300, dat zijn illegale praktijken en die mogen niet aangeboden worden op TweakWindows.nl, zelfs aanleiding tot is eigenlijk al verboden. ^.~
12 april 2009 18:57
cweas2009soft
ik blijf bij windows xp mijn oude xp pc van 5 jaar is veel sneller dan mijn nieuwe laptop met vista die 5 minuten met opstarten duurt
vista is wel mooier maar xp veel sneller
13 april 2009 17:55
2103
Ik zal mijn vriend echt missen, want ik heb nog nooit een probleem met mijn computer gehad...
Ik ga wel wachten op Windows Se7en, maar Windows Vista is te slecht.
[i][i][i]Goodbye Windows XP!!! [/i][/i][/i] : -(
[i]
Het was fijn om XP te kennen... maar nu is het dus over...[/i]