Mensen,
Als jullie hier vermelden dat iets slecht is, niet deugt of wat dan ook dan zou het fijn zijn dat jullie dit eens onderbouwen.
Dit alles is snel gezegd maar geef dan ook eens wat achtergrond info waarom je dat schrijft en meent i.p.v alleen te schrijven dat het slecht is o.i.d.
16 april 2009 17:03
jensen
[quote=132881]waarom?
omdat windows vista goed is en xp zit om de haverklap vast, en is lelijk,
als je vista slecht vind is dat puur pshighisch
UAC kan je uitzetten enz. dus dan is je vista goed
vista is mooi, kan veel meer aan enzo... maar xp, kan niet veel aan, en is bovendien ook nog moeilijker, dus ik snap niet waarom voor xp kiezen.
16 april 2009 18:14
kyentei
Pshighisch? Woah, die staat niet in mijn woordenboek. Psychisch misschien?
Vista is niet slecht met UAC aan. XP is geavanceerder dan vista, puur omdat alle functies in 1 XP zitten. Ik ben blij dat je met vista home premium nog bij je services kan komen, aangezien veel dingen voor ultimate bewaard zijn, pure onzin. Echter moet je met je tijd mee gaan en vind ik dat mensen wel heel dramatisch doen over een overstap naar een ander OS.
16 april 2009 18:27
bramt
ja dat klopt, toen ik vista aanschafte werd er gezegd dat er alleen maar problemen mee waren en dat het nutteloos was.
Ik ben het hier zelf niet mee eens, ik draai al 2-3jaar vista maar heb nog nooit problemen gehad of een blauw scherm gezien...
Ik vind het zelf beter dan XP , maar daar schijnen de meningen nogal verdeeld over te zijn...
16 april 2009 18:40
koenh
[quote=132887]
Wil ik je toch even op een bepaald punt wijzen.
Waarom sommige mensen kiezen voor xp of dualboot xp vista is:
Vooral Oude games zoals COD2 lopen beter in XP dan in Vista.
Men is XP gewend en is zo koppig om niet over te willen stappen op Vista. Of hun pc kan het niet aan en men wil of kan geen nieuwe pc kopen. (budget).
Ik heb zelf alleen Vista en ben daar een groot voorstander van ;) Het is maar dat je het even weet ;)
16 april 2009 19:32
patje
ik heb snel geupgrade naar vista
loopt net zo goed als xp hoor , ik game gewoon rustig met een ouwe pc
(amd athlon xp 2000+ erin en vista werkt 100% goed)
in xp had ik vaak bluescreens zonder reden (pfn_list_corrupt e.d.)
16 april 2009 19:43
kyentei
En ik weet z?ker dat jullie toch allemaal eens tegen jullie opa/oma gezegd hebben, of minimaal gedacht hebben, dat ze met hun tijd mee moesten gaan. Een computer moesten aanschaffen en moesten internetten. (Sommigen doen dit dan wel, maar het meerendeel niet). En toch wil iedereen bij XP blijven hangen en dus ??k niet met de tijd mee gaan - wat enig.