[quote=132625]
Even in deze termen dan maar. Vista drijft nog steeds, maar vaart niet op de optimale snelheid.
10 april 2009 19:29
timenting
Ze hebben wel gelijk, windows xp is straks een verouderd OS, omdat windows vista en windows 7 er dan ook al zijn. Ook komt windows XP uit 2001 dat is alweer 8 jaar geleden toch ?
10 april 2009 19:57
bramt
ja, je hebt gelijk, maar ik heb in windows vista eigenlijk nog nooit problemen gehad, heb hooguit 1 keer in de gehele tijd een blauw scherm gehad., IK heb niks te klagen over vista
10 april 2009 19:58
sparkey
Ik ook niet, alleen qua snelheid vind ik XP toch beter dan Vista.
10 april 2009 20:00
bramt
jep
10 april 2009 20:03
mzq9300
Als ik nu een nieuwe systeem zou moeten kopen ga ik voor xp x64.
Als ik het niet kan kopen dan maar downen.
Nu draai ik trouwens een supersnelle vista, maar met xp draait het nog veel beter.
Ik heb het geluk dat al mijn drivers heel stabiel zijn. Blue screens alleen bij het overklokken.
Erg jammer... betekent dit ook dat bijv. Internet Explorer 9 niet meer op xp kan?
10 april 2009 20:41
sparkey
[quote=132639]Ik denk van niet, aangezien Microsoft per 14 April geen updates meer uitbrengt voor Windows XP.
10 april 2009 20:45
kyentei
Updates en applicaties zijn toch heel verschillend. Ik kan me lastig voorstellen dat ze IE9 niet voor ook voor XP maken. Echter zal de support wel verlopen en zulle nieuwere applicaties misschien niet (volledig) op XP functioneren.
10 april 2009 20:50
igor
Hadden ze de stekker niet beter uit XP kunnen trekken als Windows 7 op de markt was? Ik bedoel: er zit nu toch voor veel mensen een periode waar ze hun pc niet goed up to date kunnen houden. Als ze dat wel zouden willen zouden ze dus Vista moeten aanschaffen, om eventueel later Windows 7 te kopen.
Nog een andere vraag: er worden geen nieuwe updates beschikbaar gesteld. Maar als je nu op een pc XP opnieuw installeert, zijn dan wel de oude updates nog beschikbaar? Ik ga daar wel vanuit...