Miss eerst even kijken of er al een filmpje bestaat?
Om het je gemakkelijk te maken: klik
17 januari 2009 11:57
erwin_w
Waarom print je de uitleg niet even uit?
Het stappenplan ziet er zeer duidelijk uit dus zou het zeker moeten lukken.
Het ziet er misschien redelijk moeilijk uit maar dat komt meestal door de lappen tekst wat is gebruikt, dat schrikt vaak af.
PS. wel een handige uitleg hoor.
17 januari 2009 11:57
redkevin25
[quote=126596] bedankt ik heb een fimpje gevonden
en sorry het is goed uitgeled
met fimpje is eht iets makelijker
Mooie duidelijke overzichtelijke tut ..Helaas gaat het bij mij fout bij stap 18 er staat dat de bewerking in een ander programma is geopent terwijl dat niet zo is.Ik heb mijn pc opnieuw opgestart maar daarna lukte het ook niet.
Hopelijk kunnen jullie iets hiermee mvg bas.
05 juni 2010 13:54
erwin_w
Deze tutorial is langzamerhand wel achterhaalt want er zijn nu voldoende applicaties te vinden die dit voor je doen.
Probeer eens het programma Vistaglazz, hiermee kan je de betreffende bestanden patchen. Dit heeft altijd goed zijn werk gedaan op mijn systeem.
Heb je dit eenmaal uitgevoerd dan kan je diverse thema's installeren.
Lees wel even goed wat er allemaal staat tijdens het uitvoeren.
@Basiboy; je had via de PM gevraagd of er een tutorial voor gemaakt kon worden. Simpel antwoord = nee.
Niet dat ik niet wil maar de hele procedure bestaat uit twee buttons om je Vista te patchen. Niet echt logisch om daar een tutorial voor te maken.
Voor uitleg over dit programma en eventuele problemen kan je beter de website gaan bekijken van VistaGlazz - klik
Daarbij je tweede vraag via PM:
[quote]Daarbij staat er ook nog eens dit bij de 2de optie: Your Windows Vista edition doesn't support Aero,style patch is not available.[/quote]
Er is al een keer gevraagd of je je hardware-profiel wilt invullen, nu moet ik gokken welke versie van Vista je hebt. Als dat de Basic is dan kan het kloppen dat je geen Aero hebt en gaat deze methode niet op.
Is je Vista wel een legale versie want anders bestaat ook de kans dat je het niet voor elkaar zou kunnen krijgen.
05 juni 2010 15:19
basiboy
Mijn windows vista gegevens zijn: Vista basic,SP2 en het is een legale versie.
06 juni 2010 18:38
nickk
Windows Vista Home Basic heeft geen Aero en het 'kraken' daarvan om het wel te krijgen is niet toegestaan op Tw.nl ....
06 juni 2010 18:40
basiboy
Omg dus ik kan helemaal geen andere tijlen en themes erop zetten.Lullig hoor :S
06 juni 2010 19:28
louwrens
[quote=141707]
Dat heet gewoon tweaken, vind ik dan :P
Was gewoon een registerwaarde omzetten volgens mij, staat wel ergens tut hier.