@Basiboy,
Dit kan ik niet geloven en waarom niet?
Bij mijn eerste zoekpoging op Google met de goede zoekwoorden had ik met de eerste hit al meteen de methode gevonden om de Aero in te schakelen onder Vista Basic.
Weet wel dat als je dit uitvoert en er ontstaan problemen hierna dan zullen wij dit op TW niet gaan ondersteunen. Dus volledig op eigen risico.
06 juni 2010 19:46
nickk
[quote=141710]Probleem is het bestand Aero.msstyles en nee niet in register (hmm, er bestaat een tut over regedit, maar geen idee als hij werkt ...) ...
06 juni 2010 20:22
erwin_w
Nog even gekeken maar op de site die ik gevonden had en er wordt wel gewezen op de EULA van Microsoft:
[quote]Note: Please make sure you understand the EULA before you perform this trick. Making any functional change in the operating system *might* be considered illegal by Microsoft.[/quote]
Daarom maak ik verder ook geen verwijzing naar de site die ik gevonden had en wij gaan er van uit dat hier ook geen sites worden geplaatst die linken naar dergelijke trics. Jullie zijn nu op de hoogte van deze zaken.
06 juni 2010 20:48
basiboy
Bedankt voor al jullie hulp ;) sommige styles lukken niet maar de meesten wel ik heb nu windows 7 thema,Dankje voor al jullie hulp