[quote=122468]
Router en nee niet draadloos
CHELLO is onze provider ;)
Maar ik snap niet als het aan internet ligt want hij heeft het zoo lang gewoon goed gedaan.
04 november 2008 21:14
masterwillems
Heb je de netwerk kaart drivers goed ge?nstalleerd? Als je een aparte PCI kaart hebt moet je ff kijken welk merk en model je hebt, en als hij op je moederbord zit (wat het wel zal zijn) moet je ff kijken welk type dat is en de driver van je moederbord downloaden.
04 november 2008 21:24
louwrens
[quote=122468]
Ik bedoel de grootte :P gamen op 17" is ligt vergeleken met een 22/24".
Ik weet zn cpu ook niet dus kunnen we niet echt oordelen waaraan het ligt...
04 november 2008 21:53
masterwillems
Ik denk dat we er vanuit kunnen gaan dat het geen 22" is maar een 17" oid, CPU maakt bij de doom 3 engine niet al te veel uit omdat er weinig physics in zitten en die engine veel vraagt van de graka en niet de CPU.
04 november 2008 22:01
gjvd
Bevind je je misschien achter een switch? Zitten er meerdere kabels in deze switch geprikt die voor een 'loop' zorgen?
Verder...heb je McAfee versie 8.7? De laatst nieuwe is dat dacht ik, daar is namelijk een patch voor omdat de huidige 8.7 versie niet compatibel is met Vista, zeker niet met x64 systemen.
05 november 2008 00:16
masterwillems
Controleer nog eens je netwerk/moederbord drivers, en waar ik me nu ook aan zit te denken (kan een beetje ver gezocht zijn maar gooi het er maar in.)
Is jou computer, modem, en router goed geaard? Als dat niet zo is dan kan dat ook nog wel eens voor fluctuaties zorgen.
05 november 2008 07:29
leviathan
Ik denk dat we het probleem wat meer richting CoD2 zelf moeten gaan zoeken. Probeer daarom eens [code]/cl_drawlagometer 1[/code] in de console (die je opent met ~ ). Daaraan kun je zeer veel zien.
Als je daar nu dus een paar screenshots van wilt plaatsen hier, op de momenten dat je flinke lag hebt en ook als je bijvoorbeeld even geen lag hebt.
05 november 2008 11:44
roybrands
[quote=122499]
Ik ben zelf config maker en die staat ook aan, als lagometer niet aanstaat kan ik ook nie tzien hoe mijn lagg balkje gaat. Hij is wat minder geworden door de modem en de router te regreshen maar toch vaak nog haperingen dan gaat dat hele blauwe lijntje tekeer en dat groene bouwt op tot de hoogte van 1/3de van het laggbalkje en wisselt met hetzelfde patroon.
Beeldscherm = 15inch, ik had een 22 (2jaar terug) maar daar moet je als ene gek met je muis tekeer dus ging ik terug naar mijn oude beeldscherm, die 22 kan ik nie tmeer gebruiken die staat op mn zus dr kamer ;)
05 november 2008 12:13
leviathan
Hoeveel FPS heb je in CoD2? Als het puur en alleen om de groene balk gaat, dan heb je iig geen renderfouten en is het dus puur het verzenden van correcte pakketten. cl_maxpackets verhogen zou de uitkomst kunnen bieden. Als je echter t? hoge framerates hebt, moet je ook zeer veel syncen, wat ook voor lag kan zorgen. Het is daarom ook aangeraden om de FPS op 85 te cappen.
05 november 2008 15:25
roybrands
Mijn fps is 140-220 het schommelt heb /com_maxfps 250, /cl_maxpackets 100 en /cvar_rate 25000 dit zijn de clanbase requirements en maxpackets tussen 60-100 en 100 is dus het beste, als ik fps lager doe lagg ik nog meer bij 85 dan gaat die eigenlijk onder mijn videokaarts niveau en loopt het trager.
Haal ik eigenlijk met hogere inch beeld een hogere fps?