[quote]Haal ik eigenlijk met hogere inch beeld een hogere fps?[/quote]
Nee. hoe hoger de inch, hoe hoger de resolutie en hoe zwaarder het word voor je computer (dus minder fps.)
Als ik jou was, zou ik hem op een groter beeldscherm spelen aangezien je nu een fps hebt van 140-220, hierdoor is het beeld scherper (hogere resolutie betekent scherpere beelden wat weer betekent dat je beter dingen van elkaar kan onderscheiden, oftewel dan zie je de tegenstander sneller.)
05 november 2008 21:43
leviathan
Aangezien de quake-engine elke snapshot als pakket met de server uitwisselt, heb je bij zulke hoge framerates ook ongelofelijk veel meer dataverkeer. Dat je 85 FPS onder jouw niveau vind, is een probleem aan jouw kant, want z? is de game wel bedoeld om gespeeld te worden. 125 zou ook nog een mogelijkheid zijn als je echt allergisch bent voor alles daaronder, maar hogere framerates zullen je game echt niet bevorderen.
Het is wellicht waar dat je game langzamer loopt bij lagere framerates aangezien de engine zo in mekaar zit, maar bij 85FPS wordt je echt niet benadeeld.
Dat het op clanbase zo staat wil ook niet meteen zeggen dat dat het juiste is. Dat is namelijk hetgene zoals de developer het bedoeld heeft. Clanbase heeft compleet niets met de game engine te maken.
Standaard staan maxpackets op 30 per seconde. En meer is niet altijd beter. Als jij ze altijd al op 100 hebt laten staan kan het best zo zijn dat je netwerkverkeer het gewoon niet aankan.
Kijk eens of je game er speelbaarder van wordt om deze naar 60 te verlagen. En probeer met deze waardes te spelen.
Maxpackets en FPS zijn afhankelijk van elkaar. Elke 2 frames wordt er 1 pakketje verstuurd.
05 november 2008 21:51
roybrands
[quote=122576]
Als je cb speelt word je gekickt als je de maxpackets niet tussen de 60-100 heb. En ook fps en maxpackets zijn altijd goed gegaan, Ik zal proberen iets aan te passen maar denk niet dat dit het is.
Het ligt aan mijn internet, met spelpunt en een oud spel wat ik allang niet meer speel Runescape heb ik ook last van haperingen terwijl ik die nooit had met deze spellen. Als je suggesties heb leg ook uit hoe en waar ik het moet doen, met internet heb ik nietzoveel verstand dat regelt me vader meestal ;)