[quote=122392]Ik denk dat dit het probleem is, voor alle duidelijkheid ik heb 2jaar lang COD2 gespeeld zonder problemen ;)
Ik heb mijn videokaart (8600 geforce) opnieuw moeten instaleren en heb directx9 gedaan wat amper lukte, vtune en de drivers stonden er ook bij weet niet of ik die ook erbij heb gedaan.
Dankje voor al jullie snelle en goede reacties. En ik zal kijken of dit mijn probleem oplost.
Over lampjes, ik zie 2lampjes en die zijn allebei harstikke groen.
Wij hebben internet van chello die via een router naar mij gaat, maar mijn ouders zitten nooit rare dingen op de computer te doen en sinds dat ik COD2 heb had ik ook die router dus weer geen aanleiding dat het opeens haperingen geeft.
Hardware post ik zodra de drivers van mijn videokaart zijn ge-installeerd.
Nogmaals bedankt!
Vr.gr Roy
04 november 2008 07:41
masterwillems
de driver van je videokaart kan je HIER vinden, en kan je misschien ook gelijk antwoord geven op mijn vraag?
[quote]En is de hapering constant? Dus dat het altijd slecht is? Of is het af en toe (om de 10 seconden of langer?) [/quote]
Want dan weten we of het aan het internet ligt of aan de driver.
04 november 2008 08:39
roybrands
[quote=122417]
Het is soms 20seconden soms 10 soms 40 soms wel 2minuten en dan weer een poosje niet en dan weer aantal keren achter elkaar wel dus (40 lagg 10 normaal 20 lagg 5 normaal enzow) dus het wisseld de hele tijd, maar over het algemeen heb ik meer laggs dan dat ik zonder lagg speel.
Ik zal ff kijken, mijn hardware wat moet je allemaal weten, dingen die ik uit mijn hoofd weet:
Fujitsu siemens SCALEOP (3jaar oud ongeveer)
RAM geheugen 1.5GB (orgineel 512mb maar heb 1GB erbij gekocht)
Videokaart NVIDIA GEFORCE 8600GT (pas gekocht omdat ik hogere FPS wou en mooier beeldkwaliteit)
Totaal geheugen: CSCHIJF = 149GB waarvan 125GB nog over maar moet nog like 10GB erop zetten.
Edit: vertel wat je allemaal nog meer moet eten + waar ik het kan vinden. Muis/Headset/Toetsenbord enzow hoeft niet hea :P
04 november 2008 15:41
easyboarder
Inderdaad vul je hardware profiel ff in. Als je b.v. Vista draait moet hij DX9 emuleren, wat soms niet optimaal loopt. Verder klinkt het inderdaad erg veel als netwerk-lag.dus je hebt OF een slechte upload, of je gebruikt je netwerk TE intensief tijdens het gamen (downloaden b.v., wat ook upload verbruikt)
04 november 2008 15:44
roybrands
[quote=122439]
Ik heb wel een beetje verstand, en zoals ik al zei mijn computer is 3 jaar oud dus als ik VISTA heb is dat wel erg knap hea. En nee ik download niet tijdens het gamen -,-
04 november 2008 15:54
easyboarder
Wat internet betreft.. misschien kun je je router een keertje resetten ofzo? Zo ook je modem. Even een frisse start maken.
Btw:
Je zou Vista best kunnen draaien met zulke specs! Dus zo knap vind ik het niet als het kan :p
04 november 2008 16:13
louwrens
Speel je op DirectX 9 of 7?
04 november 2008 18:29
roybrands
Router en Modem verfreshed het heeft wel geholpen als ik niet lagg doe ik dat ook echt niet normaal ging het zeg maar
__________._______._______. en nu
__________________________ maar nogsteeds na een minuut niet laggen .:;;_;;.,___; in zon ritme zeg maar.
@ Louwrens: dx7
04 november 2008 20:02
louwrens
wat voor monitor en cpu heb heb je btw?
04 november 2008 20:50
masterwillems
[quote=122466]
Monitor heeft hier weinig mee te maken (althans als je ghosting bedoelt)
Roybrands, zoals het klinkt heb je last van netwerk wat niet helemaal 100% is.
Speel je op een draadloos netwerk of bedraad? En weet je of je ADSL 2 hebt of ADSL? (ADSL 2 is nog niet echt stabiel en er zijn meer mensen met zulke problemen die ADSL 2 hebben.