Ik ben verwezen naar dit forum omdat mijn probleem raar is en niet te verklaren. En misschien dat slimme computermensen zoals sommige van jullie mij kunnen helpen.
Ik had 5dagen terug veel trojanhorses op mijn computer door een uTorrent file, ik heb mijn computer geformateerd en inplaats van Norton de nieuwe McAfee erop gezet. Nu heb ik weinig programmas en ga ik niet meer alles downloaden wat voor ffetjes moet en ook zeker uTorrent niet meer gebruiken. Als ik het spel Call of Duty 2 Multiplayer ga spelen heb ik aantal laggs (haperingen) dat soms wel is en soms niet maar 70% van dat ik speel wel en dat is behoorlijk iritand en ook op het niveau dat ik het speel.
Nou zoek ik naar oplossingen om het probleem te verhelpen, zal het aan McAfee liggen (heb hem uitgezet om te proberen en het word nog erger) Virus?(Eigen ommogelijk en McAffee vind niets.) Voorderest geen idee, van process lijsten heb ik niet zoveel verstand en voorderest prik mij maar lek.
Ik heb dus haperingen (veel) bij het spel Call of Duty 2 Multiplayer die ik bijvoorbeeld bij World of Warcraft niet heb. Kan iemand mij helpen om dit probleem te verhelpen?
Vr.gr Roy
03 november 2008 19:16
arjan_sa
Ik herken dit een beetje,
Op 't moment dat je spel hapert, zie je dan ook dat je HDD lampje ff brandt totdat het spel stopt met haperen (waarna je HDD lampje dus weer stopt met branden)?.
[size=8][uselessforyou]Hetzelfde heb ik met Crysis[/uselessforyou][/size]
03 november 2008 19:44
roybrands
Dankjewel voor je reactie, wat beodel je prescies met het HDD lampje ?
03 november 2008 20:14
arjan_sa
er zitten op je PC lampjes (front).
De ene is groen en de ander oranje (normaal).
Op 't moment dat je harde schijf leest/schrijft knippert het lampje, de snelheid waarmee het knippert (1 xtje tot continu aan) verschilt per keer.
Kijk of dat lampje (mits je die hebt) knippert terwijl je game laggt. Kijk ook ff of je je HDD kan horen kraken.
03 november 2008 20:17
chaosdutch
hey als je een virus hebt laat dan hitmanpro 3 ff scannen die ziet alles ga naar www.hitmanpro.nl en download hem dan hij diet het 30dagen trail maar werkt super hielp mij ook een keer om mijn hele pc opteschonen
[mod]Aangezien hij zijn pc opnieuw heeft geinstalleerd en hij op dit moment geen Trojan horses oid meer heeft is deze post niet van toepassing![/mod]
03 november 2008 20:41
masterwillems
Roybrands, zou jij je hardware profiel zoveel mogelijk kunnen invullen? Dan weten we wat er in je computer zit want dat kan ook de oorzaak zijn.
Zijn de videokaart drivers goed ge?nstalleerd? Want zonder de drivers is de performance van het spel erg slecht.
En is de hapering constant? Dus dat het altijd slecht is? Of is het af en toe (om de 10 seconden of langer?)
Het zal in ieder geval niet aan Mc Afee liggen, want die kon alleen vervelend doen als het helemaal niet lukte om online te spelen.
03 november 2008 20:43
louwrens
Instellingen lager zetten?
03 november 2008 20:44
jasonpoll
Wat is je internet verbinden:S? hoog genoeg voor de COD2 server?
03 november 2008 21:02
masterwillems
[quote=122390]
De gemiddelde Nederlander heeft wel ADSL dus daar zal het probleem niet aan liggen.
Maar laten we even wachten tot Roybrands antwoord voordat we verder gaan gokken.
03 november 2008 21:04
leviathan
Ik denk ook dat Roybrands wel eens de videodrivers vergeten kan zijn. Dit kun je simpelweg testen door de single player te spelen en kijken of het dan ook is. Dan weten we iig meteen of het aan het netwerk ligt of niet.