[quote=122384]Wat voor programma gebruik je ervoor?
03 november 2008 21:08
ikkus
Dat zegt hij: VPC. Virtual Personal Computer.
Vitual PC is een programma van microsoft.
03 november 2008 21:09
bytewolf
[quote=122395]Whoops :P domme opmerking.
Welnu: Ik gebruikte dit eerst ook... Daar liep op mijn computer zelfs windows XP nog op vast ;)
Ik gebruik nu VirtualBox, een programma dat eerder in deze topic volgens mij al genoemd is. Dit werkt egt vele malen sneller
03 november 2008 21:27
ikkus
Het duurt wel even voordat ik kan gaan testen.
Internet is vannacht w??r uitgvallen, i kheb nu op 35%.
Gelukkig heb ik er nog school tussen zitten.
04 november 2008 08:15
unknown
hij is bij mij net een kwartiertje klaar met downloaden, ben nu bezig met een install op vmware. Daarna ga ik heb uittesten op mijn pc boven(dubbel zo snel) door heb gewoon op een partitie te installeren.
04 november 2008 12:49
druipsnuit
Aangezien windows 7 gebaseerd is op vista (zelfs vista2 word genoemd) kunnen ze zich bij MS voorbereiden op een tweede flop
04 november 2008 12:58
masterwillems
[quote=122426]
Dat is natuurlijk wel heel scheef om dat nu al te zeggen.
De b?ta is nouwelijks uit en je durft al met zo'n uitspraak te komen.:S
04 november 2008 13:04
erwin_w
Lees eens het bericht wat ik eerder geplaatst had in dit topic.
[quote]Weet je wat ik altijd zo jammer vind, als men een Beta-versie uitbrengt die door diverse personen getest mag gaan worden en de uitvoer van Betas juist is om gebreken te ontdekken en dan daarmee opgelost kan gaan worden er altijd mensen zijn die het meteen maar afkeuren of commentaar afgeven op dergelijke dingen.
Men noemt het niet voor niets een Beta en het zal allemaal echt niet binnen een week opgelost zijn, gebreken blijf je altijd houden maar al dat commentaar wat er meteen uitkomt.
Laat men nu eerst eens al die fouten constateren en opmerkingen geven op de looks van Windows7, als de originele versie van Windows7 uit is kan er altijd nog genoeg geschreven worden over de voor- en nadelen van Windows7.[/quote]
04 november 2008 13:37
ikkus
Ik ga het vanavond allemaal uitproberen, en ik zal hier dan ook posten hoe ik de b?ta van 7 ervaar.
Aan wat ik nu gezien heb is het idd nog net Vista, maar Longhorn leek toch ook nog heel erg veel op XP? Dus dat is helemaal niet raar!
04 november 2008 15:21
druipsnuit
@ masterwillems & Erwin_w
Wat ik hoofdzakelijk bedoel is, dat de basis van vista helemaal *** is. Ze gebruiken teveel lagen en veel te zware processen om alles te laten draaien. Verder gaan ze Mac heel erg kopieeren, ik heb er geen woorden meer voor........