Ik ben hem nu ook aan het downloaden, ja ook via torrent :P. Ik zal morgen ook wel even posten hoe ik hem ervaar.
04 november 2008 16:19
unltd
Jammer dat je geen aero kunt gebruiken (wat wel kan als je Vista draait als host, dan met extern bureaublad connect met de interne ip van je guest OS ).
Verder ziet het er wel als Vista uit, kleine aanpassingen aan Explorer, dat van die integrated Sidebar vind ik ook wel mooi, niet meer dat dikke schaduw.
Verder niks interessants :/
04 november 2008 17:28
ikkus
Ik post dit nu vanaf Windows Seven:P
Ik heb het ge?nstalleerd, met een RC1 code van Vista en per telefoon geactiveerd. Microsoft accepteerde de code gewoon, en nu is Windows 7 legitiem.
Windows Seven is sneller dan Vista en tot nu toe heel erg stabiel.
Opvallend is; toen ik Vista instaleerde moest ik heel erg veel drivers installeren (videokaart, geluidskaart, webcam, SD kaart slot, etc.). Windows 7 herkent alles uit zichzelf, zelfs mijn Atheros wifi kaart.
Paint en wordpad zien er nu uit als Office 2007, en de meeste software is compatible denk ik. Ik moet alleen even een virusscanner zoeken.
Wel is het belangrijk dat als je de SuperBar patch gebruikt, dat je geen gebruikersnaam met een spatie er in hebt, anders beschadig je explorer.exe. Hierdoor heb ik al een keer moeten herinstalleren.
04 november 2008 18:12
louwrens
[quote=122451]
Dat heet Ribbon Ikkus, Ribbon
*wacht op MS link in mail*
04 november 2008 18:26
ikkus
Ik weet dat Louwrens, dat het Ribbon heet, Louwrens.
Je bedoelt PM?
Het is bewoon een to**ent hoor.
De code had ik nog. (en die krijgt niemand)
04 november 2008 18:32
louwrens
[quote=122456]
hehe (A)
nee, mail van Microsoft... heb mee aangemeld voor de beta ^^
beta code van Vista heb ik ook wel (ergens in me mail) en heb een legale op doosje staan :P
04 november 2008 18:34
ikkus
Ik kan met trots melden dat Kaspersky Internet Security 100% compatible is met Windows 7 M3 (pre-beta) build 6801
Ook andere versies zullen wel werken (anti virus, etc.).
Verder is het nog steeds allemaal erg stabiel. Kortom, ik laat Windows 7 er nog wel een tijdje op staan :P
04 november 2008 21:28
nickk
+punt driver vindt beta van Windows 7
+punt automatisch wisselen van achtergrond na x minuten(uren)
+punt Safeguard
Niet iedereen vindt dit natuurlijk pluspunten, maar Microsoft wil wel verbeteren.