[quote=122339]Je zou deze probleemloos op een Virtual Machine kunnen installeren, en dan kan er niets misgaan met je pc. Virtualbox is een goede gratis VM.
03 november 2008 17:22
bytewolf
[quote=122344] Wat zijn er toch geniale mensen op dit forum ;)
Ik ga het meteen uitproberen ^^
03 november 2008 17:26
ikkus
Voor wie graag wat screenshots wil: [url]http://windows7news.com/2008/09/20/windows-7-m3-screenshots-galore/[/url]
En om de nieuwe taskbar te krijgen (die van PDC): [url]http://windows7news.com/2008/11/03/enable-new-windows-7-taskbar-in-windows-7-m3-build-6801/[/url]
03 november 2008 17:29
nickk
Moet je pc voldoen aan de eisen van Windows Vista als je Windows 7 op Virtualbox wil draaien? Kan je ook Innotek VirtualBox 1.3.8 er voor gebruiken?
03 november 2008 17:31
bytewolf
[quote=122347]Je pc moet wel m??r systeemeisen hebben dan voor alleen Vista natuurlijk ;) Het zal niet Vista + 7 Systeemeisen zijn (Een gedeelte wordt waarschijnlijk weggepaged), maar wel meer dan all??n Vista. (Als je het op Vista draait natuurlijk)
En in principe maakt het programma waarmee niet zo veel uit. Je moet alleen wel zeker weten dat het compitabel is met Windows Vista; dan is het dat namelijk ook wel met 7...
03 november 2008 17:39
vixsta
Ik heb hem draaiende op een virtuele pc, en ik zal even zeggen dat hij wat mij wel erg vaak vast loopt....
vond ik eigenlijk wel jammer:(
03 november 2008 19:24
nickk
[quote=122356]Ik wou je een mail sturen maar je postvak is vol,
Hoe krijg je hem op je virtuele?, dat wou ik vragen, want bij mij lukt het niet,
03 november 2008 19:29
bytewolf
[quote=122356]Tuurlijk: met een virtuele PC run je 2 besturingssystemen dus dat is behoorlijk zwaar... Ik raad je aan, als je niet zo'n heel snelle computer hebt, Windows 7 gewoon op een partitie te installeren. Ik heb een PC met quad-core en 4Gig RAM, die kan 1x vista als host en 5 keer windows XP als guest tegelijk vloeiend draaien ;)
Ben dus nu ook bezig windows 7 hiervoor in te stellen. :P maar op een gemiddelde computer (niet-gamers computer zeg maar) zal dat dus niet lukken ;)
Je kunt ook je instellingen nog even controleren (je moet de guest wel genoeg resources geven... )
Ik heb ook een een quadcore pc met gamerskaart erin(niet dat je daar op een VPC wat aan hebt;)
maar ik heb het meer over het fijt dat er staat Reageert niet (weet niet hoe dat engels gezegd wordt) dat is best irritant...
PS ze zeiden dat W7 lichter zou worden ik draaide hem met 2GB ram, en vista dee het toch een stukje sneller...