Net even gekeken op een torrentsite en tot mijn schrik springt hij er wel erg bovenuit. Zal dan toch straks - haast - iedereen overstapen naar Windows 7 omdat de beta versie al zo in trek is.
De toekomst zal het leren
03 november 2008 16:07
masterwillems
Nee ze zijn gewoon benieuwd en de hackers halen er een voordeel uit omdat ze nu al een kijkje kunnen nemen in de broncode :P
03 november 2008 16:13
ikkus
Het schijnt een erg stabiele versie te zijn, en ook nog eens erg snel.
ik zit er over te twijfelen om het op mijn laptop te zetten...die XP installatie word ook weer wat traag enzo... (natuurlijk wel voor beta gebruik:P En om op te scheppen tegen mijn klasgenoten).
Ook kan je hem legaal activeren met je oude RC1 key van vista, mooi dat ik daar vroeger aan mee heb gedaan
Zouden Vista drivers op Windows 7 werken?
03 november 2008 16:16
masterwillems
[quote]Zouden Vista drivers op Windows 7 werken?[/quote]
Ik zou zeggen, probeer het en meld het ons, jij zit eerder in een positie die het kan doen dan ik of iemand anders die geen beta heeft ;)
03 november 2008 16:29
ikkus
Ik moet Windows 7 eerst nog binnen hebben:P Ik ga het iig wel proberen...
Nu nog op de Toshiba site die drivers zien te vinden, de site van IBM/Lenovo is ookal zo onoverzichtelijk geworden:S Even je drivers downloaden zit er niet meer in tegenwoordig :P
EDIT: Internet is uitgevallen, dus ik kan even geen Windows 7 downloaden... noch drivers.
03 november 2008 16:36
nickk
[quote=122332]Ik denk het wel, want als je gaat installeren moet je eerst kijken of je pc geschikt is voor Windows 7, je gaat dan naar de Upgrade Advisor van Vista
*Weet niet meer hoe je het precies noemt
Bedankt Ikkus
03 november 2008 17:10
igi
Ik zit er ook aan te denken om de betaversie van windows 7 te proberen.
Maar, is het mogelijk om deze naast vista te installeren? En, zou het enkele schade kunnen veroorzaken?
03 november 2008 17:16
nickk
[quote=122339]Op een andere partie niet, de code die je moet invoeren is hetzelfde als de beta van Vista
03 november 2008 17:17
ikkus
@Wesleysnijder Upgrade advisor ;)
Je kan idd gewoon op ene andere partitie installeren, maar zelfs als die je dat niet, schade veroorzaken gebeurd niet, als het niet werkt formatteer je gewoon ;)
03 november 2008 17:19
bytewolf
[quote=122339]Het is een B?ta: ik neem aan dat de mogelijkheid er is het over Vista te installeren en later ook weer te downgraden. Of een ander systeem waarbij je ook weer terug kunt.
En ja, het zou zeker schade kunnen veroorzaken. Aan je persoonlijke bestanden iniedergeval (crashes, bugs): daarvoor is het een B?ta natuurlijk. Schade aan Hardware lijkt me echter onwaarschijnlijk.
Je moet het niet proberen omdat je een snellere of betere Windows wil of om het 'even' uit te proberen. Als je ?cht heel erg ge?nteresseerd bent en bereid bent eerst je computer te backuppen en vervolgens Windows 7 te installeren, met alle gevolgen van dien, dan zou je het kunnen doen. Anders raad ik het je af.
Edit: De 2 bovenstaande berichten had ik niet gezien. Als je het op een aparte partitie installeert is het vrij veilig, en kun je het idd naast Vista installeren. Maar ook dat kost tijd om te doen, en er kan altijd toch nog iets fout gaan... Dus het bovenstaande blijft gelden ;)