Wow dit zijn heel wat veranderingen, ik heb echt het gevoel dat Windows 7 echt goed wordt:P
29 oktober 2008 14:55
mike.1306
Op visueel gebied kies ik nu nog voor Vista. Qua snelheid kan deze versie van Windows wel een enorme verbetering zijn!
29 oktober 2008 15:16
easyboarder
Ik hoop alleen dat ze alles niet TE simpel willen maken, door b.v. icoontjes in de taakbalk te zetten in plaats van tekst. Als je het dan simpel wil maken zou ik zeggen, zet dan de icoontjes weer terug in het start menu.. Of ben ik de enige die dat duidelijker vindt??
Ben er ondertussen wel aan gewend, maar het was best een omschakeling :p
29 oktober 2008 15:18
wesley123
Weinig veranderingen, volgens mij kunnen de icoontjes in de taakbalk ook worden opgeborgen in vista en vorige windows.
De taakbalk is ook weinig nieuws en met de menus lijkt me ook niet echt handig. Maar met de gadgets enzo lijkt me wel handig.
Ik hoop gewoon dat windows 7 sneller word dan vista en hoe het eruit ziet maakt me weinig uit, ik gebruik mijn pc om dingen op te doen en niet om te kijken hoe mooi het er wel neit uitziet
29 oktober 2008 15:43
pciweb
daar heb je gelijk in Wesley123. Ik hoop dat Windows 7 snel is en dat Windows u niet te veel lastig valt met van alles.
29 oktober 2008 15:45
vixsta
Ik vind eerlijk gezegd de taakbalk wel wat minder:(
het lijkt op een gewoon venster, nee dan heb ik liever het wat flitsendere taakbalkje van Vista
29 oktober 2008 17:50
mike.1306
[quote=121914]
Dat vind ik ook, heeft wat weg van een simpele style met in het 'Snel starten menu' grote iconen.
29 oktober 2008 19:43
easyboarder
Ik vind het ook meer op dingen als Ubuntu beginnen te lijken :s maar goed we zien het allemaal welals hij inderdaad een stuk sneller is hoor je mij weinig of niet klagen ;)
Goeie vooruitgang in elk geval dat je UAC nu zelf in kunt stellen. Ik begrijp dat het een belangrijke beveiliging is, en nu kan ik deze aan laten staan zonder dat ik steeds toestemming moet geven! Geweldig(lijkt me)
30 oktober 2008 09:54
jaspervh
wat denken jullie? ik heb nu een Geforce EN7200GS. ik gebruik nu vista, en Windows Aero loopt goed. zou mijn videokaart de "Aero" interface van Windows 7 aankunnen?
30 oktober 2008 19:12
louwrens
[quote=121997]
Makkelijk, vanaf de FX5200 denk ik weer.