Wat denk ik? geen idee...
Het duurt nog wel een tijdje hoor ^o)...
Btw, wat ziet windows 7 er verdomd lelijk uit:|... Ik heb dan toch echt liever de vista look of een compleet nieuwe look.. Maar niet dat...
30 oktober 2008 19:17
pciweb
maar Microsoft kan nog van alles veranderen tegen de definitieve verse. dus eigenlijk is het afwachten
30 oktober 2008 19:32
vixsta
@Arjan_sa: mee eens ik vindt die taakbalk alles behalve mooi, de vernieuwde startbuttom is wel vet maar voor de rest is het gewoon een lelijk rechthoekig ding. Dit kan veel beter!
30 oktober 2008 22:26
gerbenkwakkel
In deze build heeft "7" nog een oude taakbalk, in de nieuwe build , heeft "7" de vernieuwde taakbalk!:)
En er is degelijk wel wat veranderd! Maar niet aan uiterlijk!
[offtopic]Mensen denken als iets hetzelfde eruitziet ook meteen niks veranderd is!:S[/offtopic]
31 oktober 2008 09:49
pciweb
eigenlijk voor mij kan de uiterlijk niks schelen, want je kan het altijd veranderen door andere programma's!!
voor mij is de veiligheid en de snelheid belangrijk, te rest is bij zaak
31 oktober 2008 11:10
bramjaspers
Ik vind hem er ook lelijk uitzien, Microsoft probeert hiermee Mac na te apen met die taakbalk, maar ik blijf toch bij Vista.
31 oktober 2008 16:19
masterwillems
[quote=122046]
Eerder een Linux distributie die een KDE GUI gebruikt, maar ik moet er ook nog ff aan wennen ja.
De pre-beta ziet er vista-ish uit. Niks werkt nog (sidebar niet) wel weet ik dat er nu rechts van je klok een "bureaublad weergeven" pictogram zit, dat de vista orb licht geeft als je er overheen gaat met je muis en dat de rekenmachine een totale make-over heeft gekregen (joepie?) maar goed, dat is dan alsnog de pre-beta (VM ftw!:))
01 november 2008 13:51
bramjaspers
Maar ik ben toch niet van plan om Windows 7 te kopen, heb al wat anders met mijn geld gedaan (a)
01 november 2008 15:29
gerbenkwakkel
Mensen waar hebben we het over? Hij is nog lang niet af! Het duurt minstens nog wel een jaar!;)