Ik heb natuurlijk ook wat foutjes gezien, maar je weet niet half hoe moeilik het is om een spel realistisch te maken.. Ik kijk daar lekker voorbij en geniet van de mooie wereld en het verhaal :). enne, dat sommige objecten een beetje zweven: maak jij maar eens 50 vierkante kilometer spelwereld en een editor die geen gebreken vertoont. Als je dat goed doet zul je tot op heden de enige zijn.
PS.
Ik vind ai pas echt goed als de ventjes goed tegen elkaar kunnen vechten en niet alleen tegen jou. En dat doen ze in FarCry 2
@ Amahl
FarCry 2 kun je absoluut niet vergelijken met GTA! GTA is geen shooter. Je kunt er schieten ja.. maar in welke game tegenwoordig niet. GTA gaat om het rijden en auto's jatten (vandaar grand theft auto; auto diefstal)
Verder heb ik nog een screenshot gemaakt. Ik heb een zebrapad gevonden in FarCry :p
[img]http://easyboarder-online.nl/Zebrapad.png[/img]
02 november 2008 03:31
stephan90
Ik vind ook dat Amahl niet zo extreem negatief hoeft te doen over Far Cry 2. Om nou te zeggen, probeer het zelf maar gaat me ook te ver,
maar om het dan zo af te kraken. Het lijkt helemaal NIET op GTA IV, volgens mij is bijna iedereen het daar wel over eens.
Het spel is goed in elkaar gezet, met hier en daar een bug. Het blijft een spel en moet ook niet al te makkelijk zijn,
je 'scout' een guardpost zodat je weet wat er te halen valt, maar het blijft 'een guardpost'. Je hebt liefhebbers en haters ;)
02 november 2008 11:49
kyentei
Amahl mag mij dan wel eens vertellen wat er nep is aan het rijden. natuurlijk is het niet 100% realistisch, maar zeker realistischer dan GTA.
02 november 2008 14:31
sizomu
Geode avond :),
heb niet alles gelezen, maar vind het een perfecte game. ik ben ook een Crysis gamer en de graphic's in FC2 zijn echt wel mooi. op zijn manier. ik ga steeds terug naar FC2 (na crysis warhead) vanwege de gameplay en verhaal.
een vraagje.
mijn Systeem kan Crysis Goed aan. en dit is vooral vanwege mijn 9800 GX2. die ik voor het spelen ook nog eens 15% overclock en zo Crysis 1920*1200 Full! vloeiend speel. MAAR FC2 is het niet te doen. in de open wereld wel maar bijvoorbeeld in gebouwen fps=5/10.(al gegoogled) weet iemand toevallig er wat van? ook in benchmarks was duidelijk dat de Crysis Koning (9800Gx2) bij FC2 onderuit gaat.
verder MASTER spel...
02 november 2008 21:58
masterwillems
Sizomu, wat je kan proberen is de nieuwste driver op de nvidia site te downloaden.
Daar zit een fix in waardoor Farcry 2 beter draaid onder Nvidia kaarten.
02 november 2008 22:07
sizomu
@ Masterwillems
Sorry, was vergeten bij te melden, ik heb volgens Nvidia de nieuwste. namelijk 178.24. alleen bestaat er nieuwere drivers. 180.XX alleen vertrouw ik het niet. ze worden aangegeven op derde sites (niet Nvidia) en met Beta en dan laat ik het zitten... advies?
02 november 2008 22:26
masterwillems
[quote=122284]
Probeer dan eens 1 driver terug te gaan (bij mij draaide het spel helemaal niet al was dat met de beta driver.)
02 november 2008 22:30
sizomu
[quote=122285]
Ja, das een goed idee..
Ik ga morgen meteen probere...dan laat ik het wel hore
fijne avond veder..
02 november 2008 22:46
easyboarder
Je zou best die B?ta drivers eens kunnen proberen. Werkt het niet? Dan gooi je ze er weer af. aan je geheugen kan het niet liggen. 1GB (512MB per GPU). Tenzij hij maar 512 gebruikt zoals in mijn oude SLI opstelling (2x128, bleef maar 128MB zien). Ik heb totaal geen problemen met mn 8800GTX 768MB..
Het spel is ontwikkeld op nvidia kaarten, dus het zou er vloeiend op moeten draaien 0_o
03 november 2008 08:57
blacksorcerer
Mocht je de b?ta willen testen, maar ben je een beetje bang dat het mis zal gaan, zorg dan dat je Systeemherstel aan hebt staan. Deze maakt bij bijv. de installatie van iets dergelijks namelijk een herstelpunt, dat je ook voor het opstarten van het OS weer kunt terugzetten.
Desnoods kun je voor de zekerheid ook nog even manueel een herstelpunt aanmaken van te voren
Wil je helemaal op safe spelen, zijn er nog oplossingen zoals Norton Ghost en Acronis True Image, daarmee kun je een complete back-up van een schijf(station) maken en terugzetten.
Een b?ta driver zal in ieder geval niet je videokaart kapot kunnen maken. Daarvoor moet je eerder denken aan het flashen van de gpu bios, daarvan kan wel je graka naar de eeuwige jachtvelden geholpen worden.