Ik heb de b?ta driver gedownload en moet zeggen, het draait idd IETS soepeler. Het verschil is te merken, maar niet zo groot dat je zegt, WAUW :P
Met die b?ta driver kan ik alleen via nTune nietmeer de fanspeed van m'n graka's regelen, staat nu opeens NVT. :S
03 november 2008 13:07
masterwillems
Zullen we voor verdere problemen een nieuw topic aanmaken en dat we weer verder gaan met Farcry 2? Blijft het hier ook wat netter:)
03 november 2008 13:28
easyboarder
Mee eensheeft er nog iemand iets leuks ervaren, of een geinig screenshot-je? post het maar allemaal!! Daar is dit topic immers voor ^^
03 november 2008 15:25
arjan_sa
[offtopic] Een handige console functie voor de gene die het willen weten:
Druk op ~ en typ ShowFps 1 waarna je de FPS te zien krijgt.[/offtopic]
03 november 2008 17:12
masterwillems
Toenet weer ff Farcry 2 gespeeld en moest een convoi met wapens kapot maken voor een wapenhandelaar.
De vrachtwagen reed langs een berg en ik klom die berg op, en pakte mijn net nieuw gekochte grenade launcher (wat een heerlijk ding voor zulke taken) en wachte totdat hij weer langs me reed.
Ik wachte totdat de eerste auto voorbij was gereden, mikte, en schoot precies in het midden van de vrachtwagen.
Toen de vrachtwagen sierlijk de lucht insprong door de explosie richte ik me op de auto die er achter reed, en knalde ik die in 10.000 stukjes.
De voorste auto was al gestopt en de mannetjes sprongen er uit, maar de ontploffing van de granaat uit de grenade launcher was zo sterk dat de auto ontplofte en de mannetjes 4 meter door de lucht vlogen.....wat een heerlijk moment was dat ;D
03 november 2008 20:39
easyboarder
Aaah inderdaad heerlijk! ik kan er helemaal inkomen ^^ Ik vind het alleen jammer dat de auto's niet harder kunnen dan 100 Mp/h (ik neem aan miles i.p.v. km want zo snel gaan ze niet) tenzij je bergaf rijdt. Ik heb helaas niet meer kunnen spelen sinds 2 ? 3 dagen.. Ik zat btw al op 47%
04 november 2008 14:09
djoey
ik heb de collectors edition meteen aangeschafd. en hij is zoo geweldig.
maar ben na 1,5week ofzo pas op 16% dit komt omdat k bijna geen missies doe.. meer verkennen en diamanten zoeken.. ivm wapens kopen..
ook ik krijg voertuigen altijd met 1 granaat kapot.. en zijn dan ook niet te fixen..
[mod]Ff post aangepast omdat we die discussie al hadden gevoerd en niet nog een keer gaan voeren.[/mod]
05 november 2008 22:19
easyboarder
Wat zit er trouwens extra in de collectors edition?? Nu je die toch hebt kun je het ons misschien ff uitleggen