[quote=121943]
Je veroverd de guardposts niet :p alleen je safehouse. of je nou iedereen dood rijd of maar 1 persoon, ze zullen vervangen worden, zo gaat dat in het echt ook in die landen
30 oktober 2008 08:34
masterwillems
Wat blijven die granaten toch heerlijkgistere avond gooide ik 1 granaat tussen 2 auto's, ze ontplofte en die ontploffing doden de 2 gozers die er dichtbij stonden maar 1 auto vloog de lucht in en belande op een derde gozer -o_
Haha briljant! is het misschien een idee om een keer met fraps o.i.d. een filmpje te maken en die te posten denken jullie?
01 november 2008 11:37
masterwillems
[quote=122087]
het zijn alleen van die "once in a life time" momenten dus je kan niet echt voorspellen wat er zal gebeuren :P
01 november 2008 12:03
stephan90
Hoeveel FPS hebben jullie trouwens als je de benchmarks draait?
Gemiddelde FPS op jullie instellingen, waarop jullie hem spelen en vinden het hij snel genoeg draait. :P
Bij de 1e benchmark had ik op 1280x1024, DX10, AA2x en Optimal Settings een gemiddelde FPS van 45.
Optimal is bij mij niet Ultra High maar 1 stapje lager, Super High volgens mij.
01 november 2008 15:32
arjan_sa
Mijn benchmark:
1280x1024, DX10, 2xAA, Very High(dus 1 stap lager dan ultra) met Textures Ultra high een gemmideld FPS van 30 met laagste 21 en hoogste iets van 48. Goed te spelen dus:).
Ik snap alleen niet veel van het verhaal en wat je precies moet doen. Ook snap ik niet waarom sommige van die 'soldaten' jouw uit het niets aanvallen... Ik heb nog niks gedaan en ze beschouwen me als een vijand:P. Beetje jammer;p
01 november 2008 19:55
easyboarder
Ik heb net een benchmark gedraaid op 1680x1050 met alles op Ultra High (DX10). dit zijn mijn scores:
Average Framerate: 33,41
Max. Framerate: 47,59
Min. Framerate: 27,57
Hierna heb ik er nog 1 gedraaid op dezelfde resolutie met alles op Low (DX9). Results:
Average Framerate: 87,37
Max. Framerate: 129,34
Min. Framerate: 61,97
PS.
Op low heb ik met en zonder AI gedraaid, zonder AI scheelde het 30 FPS!!! Goeie AI dus
01 november 2008 20:54
stephan90
@Arjan_sa
Het verhaal is eigenlijk heel simpel, je doet missies voor de UFLL of APR.
Zo ga je verder in het verhaal, voor de rest kan je sidemissies doen en diamanten zoeken om wapens te kopen.
01 november 2008 23:21
amahl
ik vind het een *** spel rijden is nep schieten werkt voor geen meter ik heb liever een gta versie je kan dan wel zeggen heeft er niets mee te maken maar ik vind het een beetje naargeaapt want het is hier in het oerwoud en in gta in de stad ;) ik vind het een beetje goedkoop spel ik had er echt meer van verwagt wel jammer eigenlijk
01 november 2008 23:27
justy
Het spel is Grafisch mooi en trekt niet eens zwaar aan je graka zeker de dag en nacht is mooi gedaan, maar heeft grafisch ook veel bugs bv: rij met een voertuig door een plas water dan zie je als je vooruit kijkt het water bewegen en opspatten kijk je achter om dan staat dit zelfde water muis stil!? zelfde in een boot naastje en voor je is er spattend en bewegend water maar achter je ligt dit water muis stil?.
Er zweven soms zomaar objecten in de lucht die op de grond horen te staan vaak met stenen en dergelijke.
Het omzijlen van bewakers posten is ook slecht gedaan het is of ze je van mijlen ver al ruiken ofzo, ook midden in de jungle waar ze je echt niet kunnen zien beetje jammer, later in het spel als je wat meer diamantjes hebt verzameld kan je eventueel een cammo pak kopen dan scheelt het iets maar ze zien je toch erg snel beetje jammer en nep.
Ook klopt het niet dat als je een bewakers post uitgemoord hebt dat ze naar 10 min weer bezet zijn het is logisch als je bv de volgende dag ofzo er weer langs gaat dat er dan nieuwe bewakers staan.
De missie zijn eigenlijk vrij eenvoudig op te lossen en blijven een beetje allemaal het zelfde doen er wordt niet echt een spannende verhaal op gebouwd zodat je echt het gevoel heb van nog even die opdracht doen want wie weet wat er gebeurt het is niet echt een spannend boek dat je niet kan wegeleggen. De vijanden zijn ook niet super slim, staan soms ergens naar te schieten terwijl jij daar alang niet meer bent of ze zien je niet eens als je recht voor ze staat, ook het dood schieten van de vijand voelt vreemd aan de ene keer ligt ie zo plat en de andere keer kost het een heel magazijn terwijl ik ze dan toch zuiver een headshot sta te verkopen.
Hoop dat ze gauw met een patch komen die dit soort zaken recht trekt anders is spel toch wel een afknapper.