Ik vind het eerlijk gezegd nergens op slaan, het is wel zo dat ze veel ram nemen maar je hebt het wel nodig, het is de standaard uitrusting van een pc anno 2008:p
maar een nieuwe pc kopen omdat je pc is besmet? je kan gewoon je hd formatteren(doet maar 18%) of ermee naar een pc speciaalzaak.
maar dat 30% van alle mensen een nieuw systeem koopt vind ik wel heel overdreven
02 oktober 2008 08:27
arjan_sa
zo overdreven vind ik dat niet.
Moeder van een vriend van me durfde mij de pc niet te laten formatteren omdat je daar 'een ICT opleiding voor nodig hebt' beweerde ze...
Ze heeft een nieuwe PC gekocht omdat ze dacht: "Deze PC is oud geworden en net als bij een mens zijn er dan mankementen.."
Een pc is geen mens -.-'...
02 oktober 2008 08:31
masterwillems
[quote=120888]
Achja Windows heeft de domste gebruikers vergeleken met Linux of MAC OSX, wat eigenlijk ook niet zo vreemd is aangezien Windows groter (toegankelijker) is voor de normale gebruiker.
02 oktober 2008 08:55
vixsta
Als hij oud wordt oke, maar als het een vrij nieuwe pc is vind ik het wel overdreven, het enige wat je hoeft te doen is back-uppen en windows er op nieuw opzetten (in het uiterste geval)
02 oktober 2008 10:21
masterwillems
[quote=120891]
Ja maar zoals ik al zei, over het algemeen (in verhouding) is de Windows gebruiker dom en weet daar niets van af (of denkt dat het te moeilijk is en probeert het daarom niet.)
02 oktober 2008 10:34
arjan_sa
[quote=120889]
Linux gebruikers zijn meestal genie?n:P...
Mac OS gebruikers zijn gewoon mensen die wat meer weten van PC's, anders hadden ze windows gekocht/designers
02 oktober 2008 17:01
unknown
Haha ik moet echt lachen om dit artikel. Anti-virus is natuurlijk niet noodzakelijk, het ligt er gewoon aan wat je online doet. Ik gebruik zelf avast antivirus. Het enige pop-up venster wat ik krijg, is met opstarten dat hij ge?pdate is. Voorderest nog nooit virus gehad, wel wat spyware & adware. Als je je pc goed onderhoud is er niks aan de hand. Mensen die om een virus een nieuwe computer kopen terwijl de huidige nog redelijk meekomt, kunnen beter een computer-cursus volgen, dan zijn ze nog minder geld kwijt.
02 oktober 2008 19:45
arjan_sa
Vraagje he.
Als je geen antivirus hebt, hoe wil jij dan weten of je een virus hebt of niet:P. Je scant je PC niet dus je weet niet of je ze hebt of niet:P...
Wat jij dus bedoelt: "Ik geloof dat ik er geen gehad heb" :P
02 oktober 2008 19:53
unknown
Toen ik mijn nieuwe pc kreeg. Heb ik eerst alle drivers gedownload + programma's die ik opgeschreven had. De virusscan heb ik pas op het laatste gedaan, ofterwijl. Ik heb een hele dag zonder virusscan gedownload/gesurfd. Oke, als je allemaal pron, torrent en al die zooisites gaat bekijken, zou ik toch maar wel even je pc goed beveiligen. Als je weet waar je mee bezig bent is het op zich niet zo nodig.
02 oktober 2008 19:56
leviathan
[quote=120927]Je processenlijst af en toe eens nalopen of er geen vreemde dingen tussen staan.