[quote=120929]
HiJackThis FTW!.
voorderest heb ik Windows Defender op de achtergrond lopen, was standaard al zo en Secunia PSI en gewoon Avira.
02 oktober 2008 20:23
blingking
[quote] HiJackThis FTW!.
voorderest heb ik Windows Defender op de achtergrond lopen, was standaard al zo en Secunia PSI en gewoon Avira.[/quote]
[offtopic]Wtf kan Louwrens' naam niet in de quote title krijgen >.<[/offtopic]
Idd Hijackthis ownt kont ! ^^ (en natuurlijke malwarebyte', 1 van de beste voor het verwijderen :))
Ik draai hier Nod32 3.0 AV + Windows Defender. Alles loopt soepeltjes... maarja het ligt ook aan de gebruiker zelf.
[mod]Blinking, de naam krijg je alleen als je een directe Quote maakt via de button bij het bericht[/mod]
02 oktober 2008 20:28
keitaro
[quote=120929]
Onder andere idd. Zelf ben ik groot fan van Hardware Matige FireWalls op Nix based <3
Tomato Firmware + IPCop machine er achter wordt alles in gefilterd en gelogd. And i love to read logs <3 (wil graag weten wat me netwerk doet) dus iedere bit die er niet in hoort heb ik er zo uitgefilterd. Mon0wall is trouwens ook een geweldig pakket ier voor. al 5 jaar geen anti virus en geen bit die me dwars zat.
Zeer veel mensen hier in me dorp hadden ook last van het Antivirus XP virus/scareware ding. Me IPCop hield het al automatisch tegen <3
02 oktober 2008 22:05
masterwillems
[quote]
Zeer veel mensen hier in me dorp hadden ook last van het Antivirus XP virus/scareware ding. Me IPCop hield het al automatisch tegen <3[/quote]
Krijg morgen een laptop met AntivirusXP bla bla bla, zal ff kijken of hij me kan helpen :P