Nou ja, je moet maar is zien hoeveel het Icann oplevert. :P Dit lijkt mij toch hun hoofdreden te zijn, want we spreken hier niet over '5 euro' ofzo.
Quote van Zdnet:[quote]Volgens Peeters onderzoekt de Vlaamse overheid wat de impact van een .vla-domein zou zijn. De aankoopprijs daarvan valt in principe nog mee: 60.000 euro.[/quote]
Toch altijd fijn om te weten en te zien waar onze belastingcentjes naartoe gaan nietwaar? :|
05 juli 2008 18:26
sparky
[quote=116596]
60 euro? Dus in plaats van maar even te zorgen dat onze regering wat beter loopt, of om beter te kunnen onderhandelen met Walloni? (vooral met madame Non dan) spenderen ze liever hun geld uit aan een .vla ?
Waar zijn ze toch mee bezig? En nog beter, waarom doet minister van telecommunicatie hier niks aan?
05 juli 2008 18:39
sjz
60 euro? I wish. Maak er maar 60 000 euro van. :P
Omdat die lieve minister dat juist een goed idee vindt. :|
05 juli 2008 20:27
kyentei
[quote=116604]
60 000 per persoon... dus misschien is die 60 euro nog wel waar. Als Belgi? 100 inwoners heeft (A) Denk niet dat men er iets van gaat merken, en waarom zou je je zorgen maken? je betaald een vast bedrag.. wat de regering ermee doet is hun zorg toch ;) Alsof we van schoon drinkwater naar afrika sturen w?l zelf wat merken? =p
05 juli 2008 20:32
sparky
[quote=116605]
Ik heb toch liever dat ze hun geld invensteren in iets dat nuttig is.
Wat hebben we aan een extra tld? Kdenk dat we er veel meer aan hebben als ze bv nou eens eindelijk zorgen voor de afschaffing van de downloadlimiet. Of misschien de infrastructuren wat verbeteren?
05 juli 2008 21:12
gerbenkwakkel
Ja idd Sparky, laat ze maar eens overal fiber aanleggen:)
05 juli 2008 21:26
vosruben
Jemig, alsof het zoveel uit maakt :S
Ik zou ook wel voor ieder dorp in Nederland een eigen domein willen.
www.tweakwindows.he :P
@Gerbenkwakkel
Glasvezel. JA, dat is lekker snel dan. 50/100 Mbit/s. dan download je ongeveer Photoshop in 6 seconden. Maar dat klopt toch nooit, of je moet een 1:1 verbinding hebben.
06 juli 2008 12:16
louwrens
[quote=116628]
Glasvezel is symmetrisch dus: 100mbit down is ook 100mbit up. das best wel relaxt^^
hier ligt ook al fiber in de straat (al een paar jaar geleden gebeurt), tijdje trug is ons dorp aangesloten op het fibernetwerk. over een tijdje is hier fiber te verkrigen (H)
maar we dwalen af (A)
06 juli 2008 12:54
vosruben
Dat is vaak zo, Bij KPN is er bijvoorbeeld een abonoment die tot 20 Mbit/s bied. Maar je hebt alleen 20Mbit/s als je een 1:1 verbinding hebt. Ik woon in de Betuwe. En als ik dus dat obonoment zou nemen. Dan zal het waarschijnlijk zijn dat ik maar iets va 1 of 2mbit/s zou hebben.
06 juli 2008 13:33
leviathan
[mod]Mensen, het onderwerp van dit topic is domeinnamen. Blijf daar dus ook bij.[/mod]