ik vind dat de vlamingen gelijk hebben. waarom wordt dat ook niet zo gedaan in nl?
bijvoorbeeld:
groningen: .gro
drenthe: .dre
noord holland: .nho
zuid holland: .zho
limburg: .lim
Enz.
06 juli 2008 13:47
arjan_sa
omdat het geld kost, niet echt belangrijk is en het heeeel erg verwarrend maakt voor de wereld. Elk land heeft nu een eigen .com/.nl/.be/.de. Dat is al verwarrend genoeg vind ik:P
06 juli 2008 13:51
leviathan
Als de meeste Amerikanen al niet weten wat Nederland of Belgi? zijn. Wat moet hun dan wel niet overkomen als ze opeens met .vla en .fri geconfronteerd worden? Hoe weten die nou dat het delen van landen zijn.
06 juli 2008 15:23
zone
@Leviathan Indeed.
dat is gewoon compleet nutteloos een .vla domein .
Ikzelf als vlaming zou al geen site willen die zo eindigt , dan liever .com of .be
06 juli 2008 15:42
kyentei
Precies. Straks wordt voor iedere nederlandse provincie ook al een domein gemaakt. Ik bedoel.. 't is maar een extensie.. who cares?
06 juli 2008 21:36
sparky
[quote=116735]
Hier ga je wel even mis want Vlaanderen is geen provincie.
06 juli 2008 21:38
kyentei
[quote=116737]
Dat bedoelde ik niet te zeggen Sparky. Dat weet ik zelf ook wel. Alleen NL heeft zoiets niet, dus gebruikte ik provincies instead.
06 juli 2008 22:13
leviathan
[quote=116737]Ik lees toch duidelijk voor iedere nederlandse provincie hoor (a)
Maar zelf geef ik ook helemaal niet om fancy domeinnamen. Zolang het maar makkelijk te onthouden is voor diegene wie jij op je site wilt hebben. Straks krijg je nog van die mensen die zich niet meer kunnen herinneren of het nu een .be of een .vla site was, en ze dus in 50% van de gevallen verkeerd terecht komen. Een deel hiervan zal het na de eerste poging al opgeven en zo kom je toch weer op een lager bezoekersaantal uit.
07 juli 2008 15:36
reinout95
Louwrens schreef:
"Wat is er nu weer met Friesland? wij zeiken toch ook niet om .fr? # das Frankrijk al xD, of .frl"
Weten jullie wel het hele verhaal van Vlaanderen en Waloni??
Ik ben zelf een Vlaming en aan de ene kant is het niet overdreven! Al 100 jaar (dus ongeveer zolang Belgi? bestaat) vind het probleem plaats.
Wat Louwrens schreef klopt niet helemaal: Friesland hoort bij NL en hebben geen problemen. Friesland en de rest van NL kunnen een REGERING vormen. Vlaanderen en Waloni? een GEEN REGERING vormen. Het resultaat: GEEN REGERING = GEEN LAND!
Als ze eind Juli nog steeds geen regering hebben hebben ze een probleem. Belgi? is momenteel geen land (door GEEN regering). Als dat zo blijft splits VL van WAL. en is VL een land!
kunnen ze niet regiodomeinen onder landdomeinen laten vallen,
bijvoorbeeld:
- ***.vla.be
- ***.frl.nl (friesland)
- ***.dhg.nl (den haag)
- ***.thg.nl (den haag in het engels)