is het niet veel simpeler om alles gewoon bij het oude te laten?
Het was eerder ook al in het nieuws, dat we straks extensies krijgen als .love .holiday en weet ik veel wat nog meer :S
05 juli 2008 13:01
arjan_sa
Wat goed dat jij dat al weet bram! Nu word je een echte grote jongen(Y)! Je ouders zijn trots op je:).
NOT
05 juli 2008 13:23
kyentei
[quote=116573]
En Arjan_sa ook alleen maar...
05 juli 2008 13:45
sparky
[quote=116563]
Vind ik ookwel. Ik hoorde onlangs ook nog ".ebay".
Ik vind dat dit gewoon te ingewikkeld begint te komen?
Gewone landextententies en enkele uitzonderingen (.com/.net/.eu/...) lijkt me genoeg.
Op den duur krijg je gewoon duizenden mogelijkheden.
05 juli 2008 15:54
sjz
Had het niet beter kunnen zeggen Sparky. Maar voor Icann is dit een serieus 'extra' centje in de portemonnee. Dat is dan wellicht (onofficieel) de hoofdreden dat ze dit doen.
05 juli 2008 16:41
marijn100
Sorry dit is het eerst e wat er in mij opkomt als ik dit lees :P
www.vanille.vla
www.chocolade.vla
05 juli 2008 17:06
sjz
Positief voor Google: mensen gaan sneller op zoek naar een website, want de domeinextensie valt nauwelijks nog te gokken. :P
05 juli 2008 17:47
sparky
[quote=116585]
Heb je ook weer zo'n nadeel aan voor mensen die websites maken (denk maar aan bedrijven enzo).
Veel mensen kunnen eigenlijk ook een naam van een bedrijf nog registereren op andere extensies, als je nou specifiek opzoek bent naar een bepaalde website. Dan heb je best wel een hele lijst af te gaan door die nieuwe extensies.
Nee, echt, ik ben er vierkant tegen.
05 juli 2008 18:05
sjz
Ben er toch ook niet echt voor te vinden. Het lijkt mij voorlopig enkel om extra winst te doen wat Icann's beslissing hieromtrent betreft. Er zijn nog genoeg mensen die hier nogal op tegen zijn. Ben toch wel benieuwd wat dit in de praktijk gaat doen...
05 juli 2008 18:08
sparky
[quote=116591]
Ik vermoed eig echt niet datze er iets tegen zullen doen.
Enkele reacties geleden postje je iets ivm meer winst.
Wel,als dit effectief hun hoofdreden is, dan zullen ze het zeker laten doorgaan. en dan maar onder een slogan van " een ruimere keuze" of dergelijke.