ik heb net een nieuw beeldscherm gekregen en daar zitten boksenin maar aleen doen die het niet. weet iemand mischien hoe je ze wel kan laten werken
alvast bedankt
26 mei 2008 20:19
lbjornl
Jeej het raad het merk en type boxen van iemand :P - spelletje.
BTW: Instaleer drivers en zoek op in apparaatbeheer en zo gaan die kunnen werken.
Google...
26 mei 2008 20:21
arjan_sa
uuhm, kabel goed controleren? In andere ingang van je pc doen? In het menu (van je beeldscherm) de muteknop uit doen?
(je jack plugje(van je monitor) moet in een groene ingang in je pc.)
of, Zeggen wat je tot nu toe gedaan hebt zodat ik je verder kan helpen :tooth: !
@Lbjornl, leuk spel. Ik begin:
uuhm, merk Phillips?
26 mei 2008 20:22
erwin_w
Gaan we dan (wordt met de dag spannender hier)
1. Welke merk en type.
2. Alle aansluitingen gechecked en aangesloten, dus een verbinding tussen de geluidskaart en ingang op
de monitor
3. Handleiding gelezen
4. Volume goed ingesteld.
5. enz, enz....
[offtopic]doe ook even mee, is het een vierkante of rechthoekig beeldscherm? :P [/offtopic]
26 mei 2008 20:22
beukers
maar ik ga heb geen geluidskaart daarom wil ik het ook juist over het beeldscherm. of kan dat niet :p
26 mei 2008 20:26
erwin_w
Geen geluidskaart, uhm.........momentje, even opzoeken............nee,zal nooit gaan werken.
Je zal toch ech een geluidskaart moeten hebben om de boel aan het werk te krijgen.
grapje? _O-
je kunt natuurlijk de kabel van je monitorspeakers direct aan je cpu vastsolderen, ik stuur je wel even een linkje hoe dat moet ;) Als je dan toch bezig bent, leer ik je meteen wel even hoe je een dvd in een cdspeler kan lezen, oja en dan nemen we meteen even door hoe je de printer aan je grafische kaart aansluit ;)
zonder geluidskaart, geen geluid lijkt me duidelijk toch?
26 mei 2008 20:29
lbjornl
[quote=112668]
Weet het MSN-icoontje "w?nen" nietmeerElke PC heeft een geluidskaart (heeft er ooit geluid uit gekomen geweest) dan heb je een geluidskaart. Wil even iets grof zeggen maar is verboden.
26 mei 2008 20:29
arjan_sa
[offtopic]Ik denk datie toch breedbeeld is:P[/offtopic]
@Beukers..
Zonder onboard/outboard(?) geluidskaart heb je geen plekje om DE KABELS VAN JE MONITOR AAN TE SLUITEN!!! (dus de geluidskabel:P). Ben je nou echt zo niet slim (aka DOM) om dat zelf niet te weten? Kom op man:P
26 mei 2008 20:30
beukers
zit wel een op mijn moederbord maar ik snap er niks meer van :P