Nou, er zit vast een (waarschijnlijk) groen stekkertje van je boxen aan je monitor, steek die in het groene rondje achter in je PC. ga even aar configuratie scherm en probeer daar even wat aan audio ofzo te veranderen.. moet vast wel lukken hoop ik.. zo moelijk ist toch niet?:P
zeg ook even wat je hebt dan!:D
26 mei 2008 20:43
beukers
dat heb ik 567 jaar geleden al gedaan
26 mei 2008 20:48
dummiedoosje
laat maar:D
los het zelf maar op:$
26 mei 2008 21:10
erwin_w
Nog een poging en a.u.b. doe er wat mee anders is dit een hopeloze zaak denk ik haast.
1. Achterop de pc (draai deze even om) zit een aansluiting waar nomaliter een draadje op aangesloten zit die rechtreeks naar de luidsprekertjes toegaan, is vaak te herkennen aan een soort pijtje wat naar buiten wijst.
2. Pak een einde van de kabel en plaats deze in dit contactje.
3. neem nu het andere eind en plaats deze in de connector van je beeldscherm.
4. Als het goed is zit er nu een verbinding tussen de geluidskaart en de monitor.
5. Check even je BIOS, misschien staat je onboard geluidskaart uitgeschakeld, hoe hierin te komen lees daarvoor de handleiding.
6. Check bij de instellingen van je geluid (dubbelklik op het luidsprekertje naast het klokje) of je geluid niet gedempt staat, haal alle vinkjes weg.
7. Kijk even of de volume niet helemaal onderaan staat, anders even met de muis naar boven zetten.
8. Nu zou het moeten werken.
Tip, zijn de drivers wel correct geinstalleerd? anders even updaten want dat kan ook een probleem zijn.
Btw, even over die opmerking van
[quote]dat heb ik 567 jaar geleden al gedaan [/quote]
We proberen je hier te helpen en je helpt ons niet echt op de goede weg, dus een beetje medewerking kan geen kwaad.
Edit:
Oh oh, helder moment (I).....mischien is je geluidskaart wel defect, tja dan valt er helemaal weinig aan te doen en dan is de aanschaf van een geluidskaart geen overbodige luxe denk ik zo.
26 mei 2008 21:24
shaqiel
Dit is hopeloos:P
ik vertel het wel in 3 stapper
Gewoon hoe je je boxen heb aangesloten verander dan niks behalve:
stap 1 Haal het groene stekkerje van je boxen eruit. doe verder niks !!
stap 2 Stop het groene stekkertje van je scherm op de plaats waar je die van je boxen eruit hebt gehaald.
stap 3 herstart je pc en ga naar Start > alle programa's > windwos update en instaleer die.
als het goed is moet het nu gelukt zijn anders heb je vast een driver cd gekregen
26 mei 2008 21:41
erwin_w
[color=black][size=8]MODBREAK: [/size][/color] [color=blue]Mensen, laten we het toch nog even leuk houden hier en elkaar ook met respect behandelen ook al formuleert iemand iets zo dat een ander het misschien anders oppakt. Ook iemand uitmaken voor iets of iemand is respectloos, denk daar de volgende keer aan a.u.b.
Ook het gebruik van vetgedrukte hoofdletters is overbodig, men begrijpt die tekst ook wel als er kleine letters geschreven staan. Wil je iets uitspreken doe dat dan via een PM maar gaat dit niet hier doen. En nu graag weer ontopic please.[/color]