[quote=112638] 1.2? Beter gezegd 2.1 want 2.1 = Hot Coffee Mod
26 mei 2008 19:41
lbjornl
[quote=112647]
Ik denk niet dat het een hotcoffee mod is dat ik hem heb doorgestuurd. Wat is dat trouwens die hot coffe dinges... :P
26 mei 2008 19:45
kyentei
[quote=112647]
Ouwe viespeuk! Het gaat me helemaal niet om dat soort dingen. het is een 1.2 voor zover ik weet. Het kan ook wel 2.0 zijn wat ik nu zie. Maar het maakt me helemaal geen bal uit.. dat hot coffee gedoe.
26 mei 2008 19:45
lorre851
Die savegames werken niet omdat jij wss een 2.0 versie hebt. En alle savegames worden gemaakt voor de 1.* - versie.
Zoek eens op google naar een savegame voor de 2.0
[offtopic]Ik heb dit ook eens geprobeerd met Zone: ik heb hem mijn savgame gestuurd, maar zijn san andreas wou dat niet openen omdat dat een 2.0 is.[/offtopic]
26 mei 2008 20:05
mac
[quote=112650] Laten we het ontopic houden he.
[size=8][color=blue]Admin:[/color][color=black] Laat dit aan de moderators over a.u.b.![/color][/size]
26 mei 2008 20:05
keitaro
Back ontopic.
Ik heb deze avond weinig zin in waarschuwingen uit te delen.. Dus laten we het ontopic houden
26 mei 2008 21:15
kyentei
Kinderachtige gedrag. "jij begon, nee.. jij begon!" geef me gewoon die oplossing in plaats van doelloos op dit topic spammen.
Nogmaals, ik hoef GEEN hot coffee mod erbij. Dat is voor de perverse kindjes van 13.
26 mei 2008 21:22
simon8400
Over welke versie van GTA SA beschik je? Dit kun je zien bij het Hoofdmenu (New Game, Load Game..) in de rechteronderhoek.
Registreer je bij http://gtaforum.nl om de correcte savefiles te downloaden.
Indien je V1 hebt: Volg onderstaande link en download. V1 Savegame
V2 100% Savegame kun je hier vinden: V2 Savegame
Zorg voor ungemodde main.scm en script.img files alvorens je de savefiles installeert.
Note: Indien je V1 hebt staat er geen versienummer.
Ik heb er gisteren een patch overheen gegooit en er staat nog steeds geen versienummer. Kan dit komen door een no-cd crack?
Edit: ik heb ze allebei maar gedownload. En ze werken geen van beiden. Voordat ik ging spelen heb ik gta_sa.set (in de savegame folder) en main.scm+script.img verwijderd.
27 mei 2008 10:34
leviathan
Het ligt aan de crack ja, want bij GTA: SA zitten bijna alle fixes van de patch in de executable, voor de rest wordt er niet veel aan het spel veranderd.
Versie 1.0 en 1.1 zijn trouwens wel gewoon compatible in welke volgorde dan ook. 2.0 staat hier apart van.
Het ligt dus in alle waarschijnlijkheid aan de crack, dus is het maar een beter idee weer eens de moeite te nemen de dvd in je pc te stoppen.