Verdorie.. weer opnieuw installeren dus.. Toch bedankt Leviathan!
Edit: Nieuwe installatie. Savegame van V1 gedownload. Zodra ik heb open begin ik gewoon waar je begint als je een nieuwe game start (inclies intro filmpje..)
En zodra ik main.scm+script.img verwijder, sluit ie gewoon af zodra ik mijn savegame open
Ik gebruik nu dus geen crack meer!
27 mei 2008 10:59
jaspervh
misschien heb je een savegame van een amerikaanse versie van gta gedownload.
net als regiocodes op dvd's of UMD's.
27 mei 2008 15:09
kyentei
[quote=112731]
De beschrijving is: "Dit is een 100% savegame, enkel en alleen door mij gemaakt.
Er zijn geen cheats gebruikt om de 100% te bereiken.
Deze savegame is aangemaakt en gespeeld met een v1.0 van GTA San Andreas en kan dus niet met andere versies opgestart of geladen worden."
Lijkt me toch redelijk.. Nederlands.. niet? En waar ligt Nederland? Grote meid! Europa! :P
Edit: Ik heb nu versie 2.0, en de savegame van V2.0 werkt nog steeds niet.. lekker:P
27 mei 2008 15:54
wesley123
Als je script.img en main.scm gaat verwijderen vind ik het niet zo raar dat je game niet laad hier staat namelijk alles in van carspawns en interieurs dus je kunt niet spawnen zonder deze bestanden. Heb je er al eens aan gedacht om gewoon een andere proberen?
27 mei 2008 16:24
leviathan
Probeer het idd eens zonder het verwijderen van main.scm en script.img. Die moeten namelijk alleen verwijderd worden als je al een poos gespeeld hebt. Als het spel net opnieuw geinstalleerd is (zorg er ook voor dat je userfiles na het uninstallen uit de "mijn documenten" map verwijderd worden. Zou je alleen de gedownde savefile in je userfiles moeten zetten en zo kunnen gaan spelen.
27 mei 2008 16:48
kyentei
Heb ik gedaa, werkt. Bedankt allemaal!
topic kan gesloten worden
27 mei 2008 17:52
wesley123
Volgens mij is dat ook een bug in het spel, ik had bv een keer gehad dat alle savegames weg waren terwijl ze gewoon nog in de map stonden