Ik heb weer eens een probleem. Ik heb een 100% GTA Savegame gedownload, maar zodra ik die laadt, en het laden is compleet, sluit GTA SA gewoon af.
De oplossing die ik heb gevonden is Gta_sa.set verwijderen, maar dat lost bij mij helemaal niks op.
Heeft iemand anders misschien een oplossing zodat ik wel gta SA met 100% savegame kan spelen?
Bvd.
Edit: Zonet (bij nog een poging) zag ik heel even "loading ......... please wait" (wat op ..... stond kon ik niet zien..) en toen verdween het venster alweer.
26 mei 2008 18:39
lbjornl
Wil je mijn 100% savegame eens om dat eens te proberen?
26 mei 2008 18:47
kyentei
Als je dat kunt doen zou dat heel fijn zijn. mag ik misschien ook die Gta_sa.set van jou? (dan neem ik tegelijkertijd wel al je keybindings over.. maar dat vogel ik zelf wel uit)
26 mei 2008 18:49
lbjornl
Ik zal je even een PM sturen... Tenzij jij een uploadsite weet waar ik kan uploaden.
26 mei 2008 18:50
mattuz
haha jaa dat heb ik ook gehad, maar die saved game is van een andere versie.. moet je ff een ander downloade;)
26 mei 2008 18:53
kyentei
Ook met de savegame van Lbjornl valt m'n GTA SA gewoon uit. "Loading data. Please wait" staat er in een zwart scherm met witte letters voor ongeveer een halve seconde. En daarna kom ik gewoon terug op mijn desktop zonder geopende applicatie van GTA
26 mei 2008 19:01
lbjornl
Ik heb blijkbaar wel een patch; moet ik die je geven?
-instaleer patch
-probeer nog eens met mijn savegame
26 mei 2008 19:10
kyentei
Graag. Of even de naam v/d patch geven, dan google ik ff.
26 mei 2008 19:10
arjan_sa
H?! er schiet me iets binnen: Dit kan komen door versies van SA.
Stel jij hebt versie 1.0, en die savegame komt van 1.2 dan werkt het niet geloof ik:P. Maar ik weet het niet zeker, het was iig bij de meeste games zo.
[@hieronder, in dat geval wachten we ff af:P]
26 mei 2008 19:12
kyentei
Klopt. Daarom stuurt lbjornl mij nu zijn patch, haha :P
[offtopic]Wacht geduldig op de offtopic reactie van Shaqiel... la la la[/offtopic]