hallo allemaal, ik heb een vraagje, als je een gewone dvd speler/brander in je pc hebt, kun je dan ook gta iv voor de xbox 360 kopen en hem dan op je computer via een emulator spelen, ik weet namelijk niet of voor de xbox 360 een dvd formaat is.
weten jullie of dat kan?
ik heb die emulator wel, maar zoiezo weet ik niet of ik die originele spel op me pc kan draaie.
mvg marco
20 mei 2008 18:29
keitaro
Je kan ook wachten op de PC versie.........
20 mei 2008 18:31
marcovkesteren
dat kan ook maar ik wou het ff weten, maar als ie op de pc uitkomt, weet iemand wanneer die dan komt, en wat de systeemvereisten zijn?
mvg marco
20 mei 2008 18:33
Account verwijderd
Vorige week is bevestigd dat ze bezig zijn met de ontwikkeling van de PC versie, na veel getwijfel is het duidelijk dat deze toch waarschijnlijk gaat komen
Hij zal denk ik ongeveer in september/oktober te koop zijn, aangezien de hele engine opnieuw moet worden opgebouwd.. ;)
20 mei 2008 18:35
marcovkesteren
,okee danke maar kan dat dus wel met een originele gta iv xbox 360 game hem op een pc spelen
20 mei 2008 18:37
enesg
Nee denk ut niet,, want die spellen zijn van HD kwaliteit & als jij een normale dvd speler hebt, zal het niet werken..
20 mei 2008 18:40
Account verwijderd
[quote=111994]
Dat is niet helemaal waar.
Maar nee, dat gaat niet ;) Want de xbox en de pc hebben een totaal andere game engine nodig ;) Vandaar dat de ontwikkeling van GTA IV voor de pc ook zo lang duurt..
20 mei 2008 18:43
marcovkesteren
ja okeej , maar als je geen hd player op xbox en geen hdtv hebt dan speelt ie het tog ook af?
20 mei 2008 18:44
rubenus
Een 360 gebruikt ook DVD dacht ik, misschien dat iemand dit kan bevestigen. Het zal wel lukken, maar verwacht maar niet dat de kwlaiteit hoog zal zijn.
20 mei 2008 18:46
marcovkesteren
nee ik denk het ook niet, want ga maar naar mijn hardware profiel en je zult zien dat ik niet de allerbeste game-pc heb.
alsnog bedankt.