Het is niet toegestaan om een emulator te gaan gebruiken om je xbox versie op de pc te spelen ;) En dan is dat ook nog eens super langzaam omdat het veel te veel van je cpu vraagt.. ;)
Het beste is gewoon om te wachten totdat hij uit is voor de pc, of hem via de xbox/sp3 te spelen.
En van dat gedoe met een blu-ray of dvd. Dat heeft hier niets mee te maken. Ja de xbox is dvd, maar dan nog zal je pc de schijf niet kunnen lezen omdat deze een ander bestandssysteem heeft ;)
20 mei 2008 18:56
keitaro
Op je systeem in je hardware profiel zal je iig geen GTA IV op kunnen gaan spelen...
dat systeem kan San Andreas al amper aan.....
20 mei 2008 19:04
leviathan
Het lijkt mij pas mogelijk als je een emulator weet te vinden die de DVD-encryptie van de xbox360 volledig kan lezen en volgens mij zijn die er niet, althans niet voor emulators zelf.
Ik ken de eula van de xbox niet, maar als je zo'n ding al niet om mag bouwen lijkt het me ook dat je op grond van legaliteit geen xbox360-games op non-xbox-systemen af mag spelen.
20 mei 2008 19:30
arjan_sa
Voor zover ik weet zijn pc's niet snel genoeg voor emulators van xbox360's en ps3's, maar ik kan het ook helemaal fout hebben
Over die GTA, dat gaat niet lukken aangezien je een soort crack nodig hebt om 'm op je pc af te kunnen spelen denk ik..
het is gwoon handiger dat je w8 op die pc versie:tooth:, ga 'm zelf ook halen op internet(6), en alsie goed is kopen:)
20 mei 2008 19:42
leviathan
Flinke gamepc's zijn krachtiger dan de xbox360 of ps3 hoor. En cracks lijken mij ook niet nodig. Alleen zou de driver van je DVD drive gewoon de data van de xbox schijfjes niet af kunnen lezen en zou je lijkt mij je drivers moeten vervangen met drivers die zeer waarschijnlijk niet betaan. Het is ergens wel mogelijk lijkt mij, al heb ik niet zo direct een idee ervan. Maar als ze die xboxjes ombouwen voor spellen die ze van internet downloaden, moeten ze uiteindelijk ook ergens geript worden lijkt mij. Het moet dus wel mogelijk zijn lijkt mij.
Maar ookal heb je het spel gekocht, dan lijkt mij het nog steeds niet legaal omdat het niet op een xbox afgespeelt wordt.
En de PC versie ga ik gewoon op de dag dat ie uit komt nog kopen, net zoals ik bij GTA:VC en [noubb]GTA:SA[/noubb] deed.
[size=7]EDIT: smile in San Andreas verholpen.[/size]
20 mei 2008 19:47
arjan_sa
[offtopic] @ leviathan, dan heb je altijd het risico dat het spel na de 2e lvl niet leuk meer is:(. Ik had crysis gedownoadt, maar toen ik in het ruimteschip kwam vond ik het een K*T spel:P, ik wilde het kopen, dus maar niet. Bij assassins creed daarentegen, is een geniaal spel vind ik. Dus ik koop de 2e versie:), 1e had ik te snel uitgespeeld:P [/offtopic]
20 mei 2008 19:50
timenting
[quote=111998]
kerel dat gaat m niet worden,
je zult m niet kunen spelen op jou pc, als k dan naar je hardware prof kijk...
maar miss heb je nog een andere.:P
jaa als ie uit is hoeft maar 1 iemand hem te kopen ja. lang leve de pc versie
20 mei 2008 20:50
shaqiel
er komt ckr geen PS2 of PSP versie uit he??
20 mei 2008 21:00
timenting
[quote=112039]
ps2 nee
psp mischien in een later stadium maar nu nog lang niet, de beeldkwaliteid zal ook lang niet zo mooi worden op de psp neem ik dan maar aan.
20 mei 2008 21:01
shaqiel
beeld kwaliteit maat nie zo heel veel uit voor mij:D