Hallo mensen, ik heb hier 2 vragen:
1:
Ben momenteel bezig met video's + intro voor video's en ik zoek nu spannende intro-muziek, die je wel vaak hoort om het echt heel spannend te maken.
2:
Voor de niet-wetende onder ons, er is een truck om alle videos op youtube in high quality te bekijken, namelijk;
Als je ''&fmt=18'' achter een video url zet dan wordt hij in high quality afgespeelt.
Nu wil ik graag instellen dat als je in firefox naar de url ''http://youtube.com/watch?v='' gaat dat dan automatisch ''&fmt=18'' aan de url wordt geplakt.
Dank u!
05 mei 2008 22:20
blacksorcerer
[color=blue]Topic verplaatst van 'Windows XP' (WXP) naar 'Audio & Video' (A&V).[/color]
Twee vragen in 1 topic is meestal verwarrend, tenzij de vragen echt gerelateerd aan elkaar zijn.
Misschien dat de eerste meer wat voor Gezocht (of eventueel A&V) is en de tweede wat voor A&V (of eventueel Internet).
Wat bedoel je met 'spannende intro-muziek' ?
Ik vind de Mario Brothers tunes van de SNES en de 'Bassie & Adriaan en de Huilende Professor' tunes ook enorm spannend, maar ik neem aan dat je dat niet bedoelt ;)
05 mei 2008 22:38
mitashi
Wouw, dat achter Youtube wist ik nog niet, Bedankt!
05 mei 2008 22:39
stephan90
Voor intro muziek zou je het geluidje van Mike Oldfield kunnen gebruiken :P
Dat nummer heet Tubular Bells, ook bekend van Bassie en Adriaan en
ook gebruikt bij The Exorcist ^^
High Quality is bij de video's die het ondersteunen een knop voor,
namelijk Deze
05 mei 2008 22:39
blacksorcerer
Mocht dat van Stephan90 niet werken, hier staat misschien nog wat handigs: [url]http://www.truveo.com/A-neat-little-Firefox-Plugin/id/325095679[/url]
05 mei 2008 22:42
mattnl
[quote=110909]Tubular bells is niet echt wat ik bedoel.
Dat is meer spannend voor een film, maar ik zoek echt een intro muziekje met echte drums zoals....Pirates of the carribean, maar die is zo bekend, en als je dat in een intro gaat gebruiken zappen de kenners meteen al weg ;) .
05 mei 2008 22:47
mitashi
Blacksorcecer, ik snap hem niet?
05 mei 2008 22:49
mattnl
[quote=110910]Ja die is handig, maar YouTube heeft hun site grondig veranderd en nu werkt die niet meer omdat die compatible was met de oude YouTube.
05 mei 2008 22:52
leviathan
Over je 2e vraag, dit valt gewoon in te stellen bij je account opties als je een youtube account hebt.
05 mei 2008 23:24
mattnl
[quote=110916]Is ook zo, maar alleen de videos die het ondersteunen, met die truck kan je alle videos in hq bekijken.