Space-Secret Dreams - Kijk maar of je dit wat vindt,
Maar ik denk dat dit meer kans maakt:
Alan Parsons - Mammagamma
06 mei 2008 10:18
mattnl
[quote=110924]Dat is eigenlijk totaal niet wat ik bedoelde haha.
Ken je Pirates of the Carribean? 'k Ben eigenlijk op zoek naar dat soort muziek.
06 mei 2008 12:30
knarf
In te stellen bij je account
06 mei 2008 12:44
mattnl
[quote=110945]Dat is serieus de grootste onzin die ik heb gehoord.
Bij mij en iedereen staat hij standaard op high, maar dat is de kwaliteit van de player, zet hem maar eens op low.
06 mei 2008 13:10
blacksorcerer
[quote=110920]
Maar wat als de video gewoon niet in HQ is geupload... dan kunnen ze er toch moeilijk HQ van maken lijkt me zo... (m.i. zou dat op hetzelfde neerkomen als gewoon de player vergroten tot de grootte van de gebruikelijke HQ resolutie) ?
06 mei 2008 13:16
mattnl
[quote=110949]Het is makkelijk uit te leggen.
Een video wordt geupload in de kwaliteit waarin hij is gemaakt.
Van elke video wordt een HQ gemaakt want YouTube verlaagt van elke video de kwaliteit.
Als een video goede kwaliteit is wordt hij beter, en zo gaat het ook bij slechtere.
Als je ''&fmt=18'' aan de url toevoegt dan wordt hij simpelweg gewoon in HQ afgespeelt.
06 mei 2008 14:01
leviathan
Als ik een video van 320x240 zelf codeer naar flash h.246 stereo. Heeft het filmpje betere kwaliteit als het gemiddelde youtube filmpje, dit omdat ik het zelf heb gecodeerd naar het juiste formaat, hoeft youtube dit niet meer te doen. Zelf zou ik uiteraard zo secuur mogelijk te werk gaan, youtube gaat voor de massa en maakt er maar wat van.
Als mijn filmpje vervolgens te kijk zou staan op de site, kan er dus met geen mogelijkheid een HQ fimpje van gemaakt worden hoor. Omdat het door mij al helemaal aan youtube aangepast is. Het is hetzelfde als het vergroten van plaatjes, daar worden ze ook nooit mooier op.
Dus ik zie het punt niet in het toevoegsel aan de URL.
06 mei 2008 14:11
mattnl
Van een filmpje op YT:
[youtube=27mb_AyzGyQ]
WHERE TO USE THIS CODE:
Most videos DO NOT have "View in Higher Quality" links below them like this video does. So by using this code, you'll be able to watch ANYTHING in higher quality! TRY IT! : )