Ik wil graag de 'no more hot coffee' patch voor GTA san andreas installeren omdat het spel om de haverklap vastloopt. Maar als ik het programma localiseer en het installeer, komt er dit op:
Old file not found. However, a file of the same name was found. No update done since file contents do not match.
Dan sluit de update af en is er niets gebeurd.
Weet iemand een oplossing?
25 april 2008 16:48
lbjornl
Gebruik je een NO-CD - crack voor dat spel. Hij wil namelijk het oude bestand en geen kopie ervan.
25 april 2008 16:57
lorre851
Ja, en ik heb het originele bestand niet. Waar kan ik dat opnieuw downloaden?
25 april 2008 17:11
keitaro
De install cd?
25 april 2008 17:16
lorre851
Als ik nu ga zeggen dat ik het illegaal gedownload heb, wordt de topic dan gesloten?
25 april 2008 18:01
leviathan
Zolang je dat niet zegt is er niets aan de hand, maar met zo'n antwoord kunnen we je nou eenmaal niet verder helpen. En zonder het antwoord op de vraag kunnen wij je ook niet verder helpen.
25 april 2008 18:02
louwrens
gewoon nog een keer installen, setup draaien map kiezen waar ie staat.
dan duurt de setup ~ 5sec :P dan zou je de v1.0 moeten hebben dan moet de no more coffee + wat fixes patch gewoon kunnen installeren
25 april 2008 18:16
mac
[url]http://nomorehotcoffee.com/[/url] << Kijk hier ff.. misschien heb je er wat aan.
26 april 2008 09:07
lbjornl
[quote=109824]
Wil je alles lezen wat er werd gezegt. Hij zegt die melding omdat hij een NO-CD crack heeft. Ze gaan op die site geen oplossingen geven als hij een NO-CD- crack heeft. Hij moet gewoon het originele bestand van zijn .iso .mdf .DAA, .... halen en in zijn SA map zetten. Daarna doet hij de patch en hij moet dan terug de NO-CD crack in zijn map plaatsen en voilla opgelost...
26 april 2008 10:12
mattnl
[quote=109796]Als jij het gedownload hebt dan heb je toch die files nog wel, dat is geen reden dat je geen files meer hebt.