Kijk, het komt er op neer dat ik de originele GTA_SA.EXE niet meer heb. (nooit heb gehad)
@louwrens: mijn installatie is in 700MB geperst met zo'n 'High Compression' programma. Dat heeft meer dan een uur geduurd om dat uit te pakken. Trouwens, ik denk dat dat niet zal helpen omdat daar al een NO-CD PATCH ingebouwd zit...
26 april 2008 12:20
zone
[quote=109836]Dan ben je best een echte gta san andreas aan te schaffen en het dan opnieuw installeren .
26 april 2008 12:41
lorre851
Zou het verschil maken als ik een originele GTA_SA.EXE van de 2.0 versie zou gebruiken in een 1.0 spel om de patch uit te voeren?
26 april 2008 12:53
louwrens
no-cd/dvd moet je altijd handmatig plaatsen, automatisch een is dan een pacth
maar maak altijd een back-up van de orginele gta_sa, ik heb er .orgi achter gezet ^^
ik kan je wel de gepatchte geven
26 april 2008 13:16
wesley123
[quote]Zou het verschil maken als ik een originele GTA_SA.EXE van de 2.0 versie zou gebruiken in een 1.0 spel om de patch uit te voeren?[/quote]
Dan doet hij het helemaal niet meer denk ik
26 april 2008 17:18
louwrens
uhm, v2 die liggen in die winkel, die op internet zijn bijna allemaal v1
26 april 2008 17:20
caspar
@ Lorre851
Dan heb je hem toch ook niet op je PC staan als je hem niet illegaal hebt gedownload. Open die ISO dan niet, want die heb je niet. Kopieer ook niet de data terug.
Geen succes toegewenst.
Geen groeten,
Caspar.
26 april 2008 17:36
blacksorcerer
[quote=109836]
Het niet hebben, en nooit gehad hebben, van de originele schijf is al een duidelijke verwijzing naar het gebruiken van warez, dat in combinatie met dat je probleem daardoor wordt veroorzaakt (immers het hebben van een niet-originele executable) is voor mij toch zeker een reden dit topic wel te sluiten.