We zoeken een nieuwe clan naam voor cod algemeeen... Ik heb al gegoolgllet maar komt rotzooi uit...:P Wie kan ons helpen?
Grote groet
02 april 2008 20:10
arjan_sa
Hellgang
BandedBrothers
DutyCallers
Vraagje, moet het met TW te maken hebben?
02 april 2008 20:21
luccey
FreedomFighters? Schoot me net te binnen. Ik zal niet weten wat jullie er van vinden enzo.
02 april 2008 20:22
unltd
Duty to Kill
Duty to Destroy
Naar wat voor iets zoek je?
Wees iets meer specifieker.
02 april 2008 20:31
blacksorcerer
Misschien is het handig te vermelden wat jullie clan naam nu is (niet iedereen zal dat weten) ?
En het is ook handig als je vertelt waar die naam aan moet doen, nu wordt het een opsomming van namen waarvan het grootste gedeelte waarschijnlijk niet van toepassing zal zijn of al bestaat (indien het bijv. een eis zou zijn dat het niet al mag bestaan). Denk ook maar eens andere eisen als: het moet een afkorting of zelfs acroniem zijn; het woord CoD moet erin voorkomen; het moet niet de woorden ... en ... bevatten etc.
Want zoals je weet (althans, zou moeten weten) staat in de regels dat (vooral nutteloze of niet fatsoenlijk gekavelde) opsomtopics niet zijn toegestaan volgens de regels ;)
Edit: @hieronder: wat bedoel je met 'pro' ?
02 april 2008 20:36
raymus
TeamWork is onze naam, afkortingen mogen het moet een duidelijk pro naam zijn(A)
02 april 2008 20:38
jw94
noem hen
_-EF-_
Elite Fighters
02 april 2008 20:42
christiaan
De bovengenoemde namen zijn niet echt origineel. Ik weet niet of dat een vereiste is maar als je voor de gein even zoekt op clanbase, vind je voor TeamWork als 17 andere clans. Voor 'Elite fighters' 25. Wil je dus een 'pro' naam hebben, zoek dan een naam die nog niemand heeft en zorg dat er zo weinig mogelijk toeters en bellen in je Tag hebt staan. Dit staat namelijk noob, en nee dat is niet subjectief want dat hebben zo'n beetje alle low-mid clans.