-=[BH]=- (betekent Boom Headshot :P vond wel grappig :p (of maak er een andere betekenis van :P)) (boom headshot bestond nog niet ;) maar andere bh's wel ;) )
02 april 2008 21:19
bj farmore
Ik heb het nooit met die overdreve 'stoere' namen. Met kill/elite/fight... komt erg 'onprof' over. Ook namen waar de naam van het spel in verstopt zit.. zoals iets met Duty of Call.. ik heb het meer met simpele namen.. zoals BAN wat net genoemd werd. Alleen heeft die geen betekenis. Voor een clan waar ik wel es wat voor bedacht had was FF of F&F een optie.. simpel niemand weet wat het betekent en weinig interreseert het ook. Het is ook wat makkelijker te onthouden.. de betekenis was uiteindelijk Fris & Fruitig..
Nu ook de clan waar ik in zit voor TM heet simpel ICHC.. niemand weet wat het betekent(alleen leden) en toch kennen veel TM'ers de clan.
02 april 2008 21:32
leviathan
Boom Headshot is nou niet echt bepaald origineel. Wat ik zelf altijd doe is gedeelten ervan uit de mythologie halen, of dingen die een mooie betekenis is. En dingen die gezamelijk een mooie clantag zouden vormen. Zo heb ik bij mijn clan grieks, latijn en natuurwetenschappen verwerkt tot een mooie destructieve betekenisEn nog een tag wat iets symboliseerd ook.
Maar toch echt de allerallerallerbeste clannaam+clantag die ik ken is [GIRL], Girls In Real Life. Die is echt zooo geniaal. Maar ook die is al wat minder origineel en heeft eigenlijk ook wel speciale eisen kwa leden.
Dus ik zou zeggen, haal je idee?n ergens vandaan, mythologie, wikipedia, griekse oudheid, noem maar op.
PS. BAN zou voor Bombs And Nades kunnen staanOf Bullets And Nades (vind ik persoonlijk beter klinken).
02 april 2008 22:42
timenting
Hmm je moet gewoon iets verzinnen geen kill of headshot erin ... zoals FF bestaat ook al.
mar voor COD he .. njah gooi er iets van Dutch...bla bla bla in ofzoo gewoon brainstorme hebben wij ook gredaan op BTF2 op de ps2 en 3, wij zijn ZTS zero tactic squad HeHe
03 april 2008 11:33
pcboer
Een naam met God in, vind ik altijd wel shiekik zat ooit in de Godz, was echt wel vette naam