Ik wil graag kunnen zien wat mijn Kinderen doen op de PC dus via een programmatje via een netwerk?
Dit programma of iets moet niet op die computer gezet worden als het kan?
Wie kan mij helpen?
30 maart 2008 18:14
knarf
Verbinding maken met extern bureaublad ?
30 maart 2008 18:29
davy16
maar dan zie je alleen maar het bureaublad en geen internet en dergelijke?
30 maart 2008 18:30
knarf
volgensmij kan het dan elleen via een programmaatje
30 maart 2008 18:34
rubenus
[quote=107427]
Dat gaat dus niet lukken, want dat werkt op dezelfde gebruiker, en dan logt ie op de host pc automatisch uit. Ook hebben XP Home , Vista Basic en Premium geen server versie van extern bureaublad, enkel een client.
Je wilt dus ook de internet geschiedenis, en niet alleen het desktop kunnen zien?
Voor de desktop raad ik Real VNC aan, ik gebruik het zelf ook. Om mijn zusje te pesten, of om te kijken hoe het downloaden boven gaat. Voor de internetgeschiedenis weet ik zo 1,2,3 niet wat.
30 maart 2008 18:36
etienne
op school gebruiken zo ook een programma (waar ze ook waarschuwingen mee kunnen geven en de pc kunnen overnemen). Alleen hebben ze het programma zo afgeschermd dat ik niet kan zien welke programma ze gebruiken (als gewone user).
30 maart 2008 18:36
knarf
ikzelf gebruik LogMeIn, dit werkt super
30 maart 2008 18:37
davy16
[quote=107434] inderdaad dat is ook zo bij mijn Zoon opschool.
maar wat kan je thuis gebruiken?
30 maart 2008 18:37
erwin_w
Ik maak hier thuis gebruik van het programma NetMonitor for Employees Professional.
Hiermee kan ik alle computers in mijn netwerk zien, dus meekijken/overnemen/afsluiten/enz.
Er wordt een klein onderdeel op de pc geinstalleerd die als 'server' dienen en het volledige programma wordt op je eigen pc geinstalleerd.
Eenmaal ingesteld kan je dus, zonder dat ze het merken, meekijken op andere pc's.
Om bij andere personen de boel te checken gebruik ik LogMeIn (Freeware en al eerder genoemd hier), nadeel hiervan is dat je aan de andere kant ziet dat er wordt ingelogd (er komt een klein venstertje op het bureaublad van de ander) en er is geen mogelijkheid om bestanden over te zetten e.d., extra opties heb je wel in de betaalde versie hiervan