[offtopic]Net Monitor is echt een zeer goed programma daarvoor, alleen jammer dan het niet gratis is ... [/offtopic]
30 maart 2008 18:48
erwin_w
Als je bedoelt met NetMonitor, dat is echt heel simpel te noemen.
Alles wordt voor je uitgelegd hoe en wat te doen, 'kind kan de was doen' zeg maar.
Er wordt uitgelegd welk onderdeel op welke pc te geinstalleerd dient te worden.
Probeer anders eens de trial-versie, weet je meteen of het de moeite waard is om aan te schaffen.
30 maart 2008 19:01
davy16
ik krijg geen verbinding met de andere pc?
30 maart 2008 19:29
erwin_w
Je hebt wel de Remote Agent geinstalleerd op de pc's waarvan jij alles wilt beheren e.d.?
Ik heb het net weer geinstalleerd (na herinstallaltie van Vista) en had binnen luttele seconde de pc op mijn scherm staan)
Lees anders even de help-file in het programma.
30 maart 2008 19:34
davy16
o je moet dat andere ding installeeren op de andere pc?
30 maart 2008 19:35
jw94
trouwens wat draai je als j vista draait zit daar als het goed is zo'n programma bij
Ongeacht of je XP of Vista gebruikt, dit programma bied zeer veel mogelijkheden, iets wat Vista niet kan bieden in ieder geval.
Net Monitor for Employees Professional Console => deze installeer je op je eigen pc
Net Monitor for Employees Agent => dit installeer je op elke pc die je wilt remoten
(zit samen in het installatieprogramma, je hoeft alleen te kiezen)
De agent kan je ook op afstand, dus vanaf je eigen pc, op de andere te remoten pc installeren.
Zo zal het toch moeten lukken lijkt mij.
30 maart 2008 20:57
xxmelvinxx15
Erwin_w dus dat programma wat ik zie bij jou die shot . is mooi maar is er geen demo of gratis versie van . !
30 maart 2008 21:32
erwin_w
Nee, gratis niet maar een trial-versie is van de website af te halen, wat je daarmee kan en niet kan weet ik niet, daar zal je de info voor moeten nakijken op de site of er gewoon achterkomen zodra je het geinstalleert hebt.
Nog even voor diegene die de link hebben gemist in ??n van de eerdere berichten: http://www.networklookout.com/employees_pro.htm