van veel laptops begeeft het motherboard het wel eens en is het goedkoper om een nieuwe te kopen en verkopen de oude in onderdelen
en voor een nieuwe heb ik geen geld ik ben ook nogmaar 14
18 maart 2008 19:13
bj farmore
Hmm.. sorry hoor. Maar als je het niet weet of zoiets vervangbaar is, zoek dat even op ga dat niet vragen hier.
@TS: is dit misschien iets voor jou? *link werkt niet* Of dit misschien?. Ik zou gewoon zeggen zoek even, want op marktplaats oid heb ik geen 2ehands scherm kunnen vinden. Ik denk dat je toch op Ebay of een nieuw scherm moet kopen. Die 2e link heb ik gewoon via google gevonden.
Wacht nog even af todat iemands anders met iets anders/beters komt aanzetten, zo niet zou ik toch daar gaan zoeken.
EDIT: ik had bij de eerste zin die bedoeld was als link op ebay gezocht naar: "travelmate 4100 screen". Dan wel wereldwijd zoeken, daar kwamen een paar hits uit.
EDIT: Dus op Ebay zoeken: "travelmate 4100 screen" (zonder haakjes) en dan later de wereldwijdoptie aanvinken. Dan vind je ook enige schermen, die zijn wel goedkoper dan uit die andere link van mij en Ikkus.
18 maart 2008 19:28
ikkus
Ik heb ff op de link van BJ farmore gekeken, dit is een acherm wat op jouw laptop zouu moeten kunnen. [url]http://www.notelogic.nl/lcd_paneel_type_info.asp?typeid=3455&part=Acer[/url]
18 maart 2008 19:49
jw94
[quote=106361]
het is vervangbaar dat weet ik zeker
en ikkus bedankt daar heb ik teminste wat aan ik zal eens kijken of ik hem neem
18 maart 2008 20:17
bj farmore
[offtopic]@Jw94, ja dat weet ik;). Daarom geef ik die linken ook. Het was meer bedoeld richting de andere leden die hier eigelijk zonder kennis maar wat rond kletsen.[/offtopic]
18 maart 2008 20:49
Account verwijderd
Jij zegt wel zo hard dat het vervangbaar is, maar dat weet ik nog niet zo zeker. Ja oke met precies hetzelfde scherm gaat dat lukken, maar als het ook maar een beetje anders gaat dit fout. Dit is omdat de hardware van het scherm, die alles aanstuurd. Niet bij het scherm zelf zit, maar meestal op het moederbord. Dus ik wens je veel succes, het is een heel stuk moeilijker als jij denkt..
Dus je wilt een tweedehands laptop scherm kopen? We zouden op zijn mins de afmetingen moeten weten, en dan denk ik niet dat je laptopschermen zo snel zult vinden. Al helemaal niet tweedehands. Je kan beter een nieuwe case kopen (die bestaan al los voor laptops) en dan alle stuff van die Acer daarnaar verplaatsen. Maarja dat is dan ook weer wat duurder, maar een betere oplossing ben ik bang dat er niet is.. ;)
19 maart 2008 08:07
jw94
ja je moet wel een scherm hebben van een acer travelmate 4XXX hebben ander werkt hij niet en een niewe case vind ik hem niet meer waard
19 maart 2008 17:40
Account verwijderd
[quote=106392]
Al gezocht op Marktplaats, eBay? Als ze daar niet staan denk ik dat het verstandiger is om je erbij neer te leggen dat het niet mogelijk..
20 maart 2008 08:57
bj farmore
Soemie, als je had gekeken hadden we al verschillende schermen gevonden. iig had ik er een paar op ebay en een andere site gevonden. Alleen deed mijn Ebay link het niet dus heb ik het commentaar toegevoegd dat hij kan gebruiken om het zelf te vinden. Maar ga niet gelijk rond schreeuwen dat het niet kan terwijl we al schermen hadden gevonden, werkt niet ech positief ofzo.
20 maart 2008 09:06
bram13
Ik zou zeggen kijk op Marktplaats ;)
[size=8][color=blue]Admin:[/color][color=black] Je post heeft geen enkele meerwaarde, in de 2e post voor je staat precies hetzelfde![/color][/size][color=black][size=8] zie regels[/size][/color]
[size=8][color=blue]Admin:[/color][color=red]Gebanned wegens het herhaaldelijk niet volgen van de regels, ondanks een OW![/color][/size]