Je kunt je laptop ook gewoon op een normaal scherm aansluiten, een plat 19" scherm heb je tegenwoordig al voor zo'n 160 euro...
Ik zou trouwens niet op marktplaats iets kopen...
wie haald er nou een goed scherm van een laptop en gaat het verkopen????:S
21 maart 2008 10:37
masterwillems
@jw94
het makkelijkste is dat als je de service lijn van acer belt en vraagt of ze het beeldscherm voor jou willen vervangen, maar omdat ik denk dat de garantie verlopen is (verzekering) zal je er wel voor moeten betalen en hoeveel dat is? dat weet ik niet.
21 maart 2008 11:16
blacksorcerer
1. Weet je wel zeker dat de rest van de laptop nog werkt...?
2. Weet je wel zeker dat jij het gereedschap en de kennis hebt om een laptopscherm te vervangen...?
3. Al geprobeerd of de laptop werkt met een extern scherm (indien ie een VGA uitgang heeft)...?
4. Indien er een VGA uitgang is, waarom die dan niet gebruiken, of wil je het echt als laptop inzetten...?
Je kan een nieuw scherm kopen, zoals in een eerdere link staat aangeboden (nieuwsprijs) maar dat is nogal duur... of je koopt 2e hands een scherm, mja je zit in beide gevallen nog met het feit dat je het zelf geinstalleerd moet krijgen en de rest van de laptop werkt (een defect aan de controller voor je beeldscherm kan ook leiden tot het niet werken van het scherm).
Dus ik zou toch eerst eens goed nagaan in hoeverre alles werkt, er niets beschadigd is, hoe een nieuws scherm erop gezet moet worden, of je het wel als laptop wil gebruiken, en of je uiteindelijk niet gewoon beter een nieuwe laptop van 400 euro (of nog goedkoper met een Asus EEE als die leverbaar zijn) kan kopen.
Bij Acer vragen... kost veel geld voor het scherm en veel geld voor het vervangen zelf (en waarschijnlijk ook nog eens verzendkosten als je de hele laptop opstuurt) als ze het al willen en kunnen vervangen.