beste tw'ers ik ben opzoek naar een beeldscherm voor mijn acer 4100 travelmate, want nu is hij zonder beeldscherm.
als een van jullie er nog een heeft liggen en die wil verkopen en of jullie ongeveer een richtprijs willen aangeven wat een 2e hands scherm ongeveer zou kosten.
met voorbaat dank
jw
18 maart 2008 18:33
bram13
Ik ben van plan om waarschijnlijk een nieuwe monitor gaan te kopen. Ik durf niet te zeggen hoeveel inch die is ik zal je wel ff de afmeting vertellen ongeveer dan h?: 35 in de lengte en 28 in de breedte 35x30 Cm.
ongeveer misschien kun je hier iets mee. Jw94 :P
18 maart 2008 18:45
jw94
het is een laptop
dat heb je toch wel door of is die ook voor een laptop
18 maart 2008 18:48
lbjornl
Een beeldscherm voor een laptop :S. Staat er op je laptop geen beeldscherm??
18 maart 2008 18:49
jw94
ik heb deze gekregen met een beeldscherm vol krassen dode pixels en backlights die stuk waren ik zag leterlijk geen woord
18 maart 2008 18:51
lbjornl
Ja dus jij gaat dat scherm eraftrekken en een nieuw eropzetten om het zo even te zeggen. De Startpost is echt allesbehalve duidelijk.
*Hij heeft dus een laptop maar het beeldscherm is kapot/gekrast e,n hij wil een nieuwe is dit mogelijk?
18 maart 2008 19:00
bram13
Wacht, als jij een laptop hebt kun je toch geen ander beeldscherm erop zetten. :S Ik snap het niet helemaal :S wees iets duidelijker in je post. Maar het komt erop neer dat je je beeldscherm eraf gaat trekken en een nieuwe erop zetten of heb ik het fout?:P
18 maart 2008 19:01
jw94
tuurlijk wel op laptops kan je ook alles demonteren en vervangen
18 maart 2008 19:02
erwin_w
Ik vind de start-topic op zich niet zo onduidelijk, hij geeft een merk en type op en verteld dat hij hiervoor een beeldscherm zoekt, kan aan mij liggen maar ik zou zo snel niet weten hoe hij dit simpeler zou kunnen formuleren.
Dat het om een laptop gaat kan je eigenlijk al aan het merk en type zien, dus zo vreemd is het niet.
Je kan het ook zo zien, jullie checken niet eerst waarom het gaat en gaan er maar 'gewoon' vanuit dat het een normale dekstop pc is maar er bestaat meer, dus eerst je zelf even verdiepen in de vraag is ook een mogelijkheid.
PS. "travelmate" dat slaat volgens mij iig al op een laptop.
18 maart 2008 19:09
bram13
Maar, ik denk dat niemand zijn laptop scherm gaat verkopen/wegdoen. ik zou gewoon als ik jou was een nieuwe laptop kopen in de winkel. Weet je zeker dat het een goede laptop is *zonder krassen.