Ik zou graag de cheatcodes van Age of Empires III (eender welke versie) willen veranderen. Is dat mogelijk? En zo ja, hoe dan?
15 maart 2008 14:02
zone
google eerste hit !!
[google=cheats aoe 3 veranderen]
15 maart 2008 15:20
lorre851
Heb je die zelf volledig gelezen? Daar staan enkel de cheats in. Ik moet ze kunnen veranderen
16 maart 2008 15:04
arjan_sa
Volgens mij kan je cheats niet "veranderen" tenzij je de game wilt gaan herschrijven (de punten waar de cheats dan staan...).
16 maart 2008 15:10
lorre851
Dat kan ik wel, maar vind maar eens het punt waar de cheats staan...
16 maart 2008 15:23
blacksorcerer
Kan niet, en ik vraag me ook af wat je daar nou aan hebt ^o)
Je kan wel een prog zoeken, die bepaalde hotkeys kan maken,die dan een bepaalde reeks van codes of keys vertegenwoordigt in slechts 1 hotkey. Mits je doel dus is om lange codes of toetsenreeksen te omzeilen.
Indiendat je doel is, kan je misschien beter een 'trainer' downloaden. Zie google voor resultaten daarvoor.
16 maart 2008 15:24
zone
Cheats kun je dan niet veranderen .
Als je zegt van wel waarom zoek je dan niet hoe ?
We gaan heus niet voor jou zoeken .
[size=8][color=blue]Admin:[/color][color=black] Je post heeft geen enkele meerwaarde![/color][/size][color=black][size=8] zie regels[/size][/color]
16 maart 2008 15:56
arjan_sa
@Lorre851, dat kan wel? En jij weet dus dan ook hoe? Zo niet, dan moet jij mij niet corrigeren met dingen die je niet zeker weet..
ten 2e, vind maar eens het punt waar de cheats staan? Doe het zelf:). Ik ga je iig niet meer verder helpen.
[size=8][color=blue]Admin:[/color][color=black] Je post heeft geen enkele meerwaarde![/color][/size][color=black][size=8] zie regels[/size][/color]
[size=8][color=green]Arjan_sa[/color][color=black] Deze post heeft zeker wel meerwaarde, ik vraag hem of hij weet waar de cheats staan en ik zeg dat ik hem geen verdere hulp meer verleen, en aangezien het tegen de TS is hoeft het ook niet via PM, dus het is maar wat jij meerwaarde vindt..[/size][/color]
16 maart 2008 17:21
lbjornl
Als je het config bestand van age of empires openkrijgt kun je daarin vanalles veranderen. Best gemakkelijk dus; zoals je bindkeys voor cod ook veranderd. Waarom je dat wil veranderen snap ik idd ook niet. Beantwoord die vraag maar eens, dit is zo percies een vraag om MAAR iets te vragen.
16 maart 2008 17:21
kyentei
Age of empires III heeft toch al genoeg cheats, of ben ik nou gek?
Buiten dat, dit is een tweakwindows site, geen tweakempires.. Die er waarschijnlijk vast wel is.
[offtopic]Waarom zou je uberhaubt willen cheaten, wat heb je eraan? Be a man and game without cheating.[/offtopic]