Met reshacker kan je de enkele functies in eender welke 'exe' of 'dll' veranderen.
Dus ik zou dat (misschien) wel kunnen, maar er zijn zo'n 2500 bestanden (inclusief de CD's). Als je daarin elk bestand moet gaan openen...
@Kyentei: (je offtopic) het is niet voor mij, ik cheat niet. Mijn broertje zit altijd te cheaten. Daarom wil ik de cheats wijzigen/verwijderen.
19 maart 2008 18:03
lbjornl
[quote=106395]
Als je met de dll bestanden en exe bestanden zit te knoeien zie ik hier over 5 dagen een topic staan met. "Age of empires wilt niet meer opstarten dit krijg ik als bericht". Zet gewoon de cheats in het spel af.
19 maart 2008 18:55
louwrens
druk op enter typ: tuck tuck tuck, druk weer op enter [size=15]Monstertruck FTW!:P[/size]
19 maart 2008 19:17
vosruben
1e. Als je wilt cheaten (valsspelen) gebruik dan de cheats die gewoon op Google te vinden zijn...
2e. Als je het spel aan wilt passen, gebruik dan HexWorkshop of CheatEngine! Had je best ook wel op Google kunnen vinden
[offtopic]Ik ben al heel land niet meer op TW actief geweest XD[/offtopic]
19 maart 2008 19:21
louwrens
cheaten doe ik weleens in de Single in AoE3 :P
pak die monstertruck als die vijandjes te vaak komen (6)
op online kun je niet cheaten Ruben, dat moet de serverstarter eerst op 'enable' zette ;)
19 maart 2008 19:29
timenting
GOOGLE
er zijn wel 100 site's dus..
besteet dr maar wat tijd aan
19 maart 2008 19:57
raymus
[quote=106435]Misschien heb je zijn post niet goed gelezen? Er staat hoe kan ik cheats [size=12] veranderen[/size] Maar misschien even 1 ding voor jou mensen die een trainer kunnen maken moeten denk ik ook bij die punten komen... Maar ik denk zelf niet dat ze te veranderen zijn...