Ik heb laatst een pda gekocht. Het bevalt me uitstekend je kan er echt vanalles opzetten, (zelfs extern bureaublad voor je com)
nu wil ik graag weten of er meer zijn die een pda hebben en of het een goed idee is om een catogorie in tools o.i.d. aan te maken voor pda programma's.
24 februari 2008 21:26
leviathan
Je bedoeld dus een categorie voor windows mobile?
24 februari 2008 22:09
druipsnuit
ja
24 februari 2008 22:12
ali
Ik heb er een... maar lijkt me niet zo handig omdat bijna niemand dan upload.
Want wat wil je precies in de map zetten dan? Achtergronden? zijn zelfde. Software? Moeilijk aan te komen en vaak moet je die downloaden. Thema's? Ook moeilijk aan te komen, moet je vaak betalen.
Mja... zou leuk zijn als er daadwerkelijk mensen gingen uploaden.
PS: Waar zijn trouwens die leuke onderwerpen over pc problemen? :P Ik zie alleen maar huiskamer,nieuws etc. topics...( Maar aantal bezoekers is wel gestegen toch?)
24 februari 2008 22:13
erwin_w
Er is genoeg te krijgen voor PDA's hoor, ook wat betreft themes en software (let wel, freeware dan)
Ik vind het op zich wel een goed idee en themes zijn heel makkelijk zelf te maken, heb er zelf al een aantal gemaakt voor de PDA en voor mijn smartphone.
Stel dat er een categorie van PDA/Smartphones komt dan ben ik zeker van de partij en draag ook hierbij dan een steentje aan bij.
Leuk zou het dan al worden om je eigen gemaakte themes hier te posten, bestandje zijn relatief klein dus opslagruimte hebben ze nauwelijks nodig.
24 februari 2008 22:18
druipsnuit
klopt erwin,
misschien kunnen we de leden in de poll laten stemmen over dit onderwerp als er twijfel bestaat
24 februari 2008 23:06
erwin_w
Die keuze laat ik even over aan de staff-leden, wat mij betreft mag er best een poll hierover aangemaakt worden en zou een leuke aanvulling zijn voor de vernieuwde Tweakwindows, Windows Mobile behoort immers ook tot Windows dus waarom niet.
Met een poll weten we meteen hoeveel geinteresseerde er zijn en of het de moeite waard is om hiervoor een nieuwe categorie aan te maken.
Ik heb zelf sinds een tijdje een smartphone (HP514 Voice Messenger) met WM6 (voorheen een PDA Acer N35 GPS) en heb deze al aardig uitgepluisd, zelfs met een leuk tooltje kan je in het register van WM6 komen.
24 februari 2008 23:18
leviathan
Rax is degene die het uiteindeiljk uit zal voeren, dus hiervoor moet je eigenlijk bij hem terecht.
Dan nog is de kans klein dat het nog in deze versie van TweakWindows komt, maar misschien komt het wel in de volgende.
24 februari 2008 23:33
keitaro
Ik had het met hem er net even over.
Niks is zeker, maar hij zei wel dat het onder de Windows OSen valt. Dus er zit wel degelijk een kans om dit in de nieuwe versie mee te pakken. Kleine kans dat het hier in deze versie komt...
Maar iig back ontopic, tooltjes en tips voor PDA's en Windows Mobile devices.
24 februari 2008 23:40
ali
Ja, wie heeft leuke theme's en tools ervoor? Want die zoek ik nog..